TNS Nipo gaat verder als Kantar TNS

  • B2b
  • 15 sep 2016 @ 12:37
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenZakelijk

Kantar lanceert een nieuwe identiteit voor al haar merken. De nieuwe look & feel laat zien dat de verschillende Kantar merken tot één familie behoren, en in de toekomst nog meer zullen gaan samenwerken. TNS Nipo wordt Kantar TNS en Millward Brown wordt Kantar Millward Brown. Wereldwijd lanceert Kantar deze nieuwe identiteit voor haar masterbrand en alle twaalf operating brands.

De nieuwe identiteit is ontwikkeld in nauwe samenwerking met merkspecialisten van moederconcern WPP. De komende maanden wordt de nieuwe identiteit in alle externe en interne communicatiekanalen uitgerold. Tegelijk met de rebranding introduceert Kantar een nieuwe merkbelofte: ‘To inspire our clients, our people and society to create and flourish in an extraordinary world’.

Kantar CEO Eric Salama: ‘The rebranding is a tangible, visible expression of our desire to present clients with more easily-navigable and connected solutions that bring together the best of Kantar’s expertise. We believe our clients and partners have started to experience the benefit of this approach. And it is helpful that for the first time we really look like a single family of brands serving a common purpose.’

Veranderprogramma
De nieuwe identiteit is een logische voortzetting van een (continu-)veranderprogramma dat al eerder is ingezet. Dat programma moet ervoor zorgen dat de verschillende Kantar merken in Nederland samenwerken en hun kennis en tools delen daar waar dat voor klanten waarde toevoegt. Bram van Schaik, CEO Kantar TNS en Kantar Millward Brown Nederland: ‘We zijn verheugd dat we onze klanten nu het beste van Kantar kunnen bieden. Voor Nederland betekent dit dat Kantar TNS en Kantar Millward Brown zullen samenwerken als dat waarde toevoegt, zodat we de klant altijd kunnen bedienen met de best mogelijke tools en kennis. Tegelijkertijd blijven we zelfstandig klanten bedienen.’

Helping clients 
Beide merken houden wel hun eigen unieke propositie. Van Schaik: ‘Met Kantar TNS gaan we op zoek naar ‘the moments that matter most for your brand to drive growth for your business’. Met Kantar Millward Brown helpen we klanten om groei te realiseren door het ontwikkelen van sterke merken: ‘helping clients grow great brands’.

Over Kantar
Kantar is one of the  leading data, insight and consultancy companies. Working together across the whole spectrum of research and consulting disciplines, its specialist brands, employing 30,000 people, provide inspirational insights and business strategies for clients in 100 countries. Kantar is part of WPP and its services are employed by over half of the Fortune Top 500 companies.

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken