[NMD21] Vonk: 'Als je een oprechte missie hebt, dan heb je geen marketing nodig'
- B2b
- 20 jul 2021 @ 10:10
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nima Marketing DayKennissessieMarketingZakelijk
- 20 jul 2021 @ 10:10
- Ryan Baij
Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht de Nima Marketing Day 2021 plaats. Mart Vonk, head of marketing bij Vandebron neemt een van de presentaties voor zijn rekening. Een korte kennismaking.
Mart Vonk is vader van Lilly, partner van Ilona en tevens schipper van een reddingssloep. Als Head of Marketing bij Vandebron bevindt hij zich al geruime tijd in deze wereld. Al langer dan 10 jaar is hij marketing gedreven en al meer dan vijf jaar ook missie gedreven. Zijn persoonlijke missie is creativiteit inzetten om impact te maken.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Ik heb een haat-liefde-verhouding met marketing dus dit marketing event leek mij een perfect podium om het daar over te hebben.
Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen?
Ik word enthousiast van merken die verantwoordelijkheid nemen zoals Heineken met ‘the night belongs to the vaccinated’. Ik word verdrietig van instanties die marketing inzetten terwijl dat niet bij hen past: Dansen met Janssen door Hugo de Jonge.
Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Corona laat zien dat de missie die wij nastreven geen ver van je bed show is. Door alle beperkingen zien we gunstige effecten voor de natuur, dus dit laat zien dat wij als mensen zelf verandering kunnen realiseren.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Elkaar kunnen inspireren, dat heb ik gemist de afgelopen 1,5 jaar.
Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD-verhaal gaat?
Als je een oprechte missie hebt, dan heb je geen marketing nodig.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Inspiratie.
Maak ook kennis met andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:
Nicole Freid van HAK
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zzp’er toegesproken door toekomstige zelf in AI-campagne Knab
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Nieuwe belangenvereniging freelancers in de mediasector...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
Laatste Nieuws
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht... 05-11-2024
- De marketingtransfers van week 44,... 01-11-2024