CDA zegt 'goedemorgen' tegen Nederland

  • Bureaus
  • 27 jan 2019 @ 20:21
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ReclameCommercialsPolitiekCampagnes

Het CDA wenst Nederland zowel vandaag als in de toekomst een hele goede morgen toe. Joe Public ontwikkelde in de aanloop van de provinciale verkiezingen de campagne ‘Een hele goede morgen’ waarin beide boodschappen in één zin worden gevat.

In de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten van 20 maart, roept het CDA op om meer oog voor elkaar te hebben en hiermee te beginnen door elkaar vaker te begroeten. In de kick-off video laat Sybrand Buma zien wat de kracht van een groet is en welke gevolgen een paar vriendelijke woorden kunnen hebben.

Het CDA zal maandag 28 januari zelf het goede voorbeeld geven op de ‘Een hele goede morgen-dag’, door in heel Nederland de groet te verspreiden. De hamvraag van de christen-democraten: 'Wie wenst u een hele goede morgen?'

Credits

Opdrachtgever: CDA

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Verantwoordelijk van klant: Nelleke Weltevrede, Thijn van Veghel, Marloes Metaal

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog, Arieke van Liere, Jazz Tonna

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Willemijn van Eeghen

Producer bureau: Sandra Derogee

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot

Producer: Fiona Jacob

Regisseur: Antoine Houtsma

DOP: Nick Duinmeijer

Offline editor: Bram Koopmans - Ambassadors

Grading & Online: Tim van Paassen - The Compound

Geluidsstudio: Jeroen van Gessel - Lab-3



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken