Store for Brands ontwikkelt pop-up NS Recruitment

  • Bureaus
  • 30 jan 2019 @ 10:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Promotie

Deze week opende president-directeur Roger van Boxtel van NS het zogenoemde Carrièrestation op Utrecht Centraal. Hier maken bezoekers kennis met NS-medewerkers en krijgen ze informatie over werken bij NS.

NS biedt rond de 200 vacatures voor allerlei opleidingsniveaus, leeftijden en vakgebieden; van operatie tot marketing en communicatie.

Geïnteresseerden die binnenstappen krijgen van NS-medewerkers uitleg over de verschillende mogelijkheden. Zo liggen er kansen binnen de werkgebieden: IT (developers en analisten), techniek (engineers en monteurs), marketing en communicatie (adviseurs en projectmanagers),  finance (businesscontrollers) en retail (winkelmedewerkers en -managers).

Het Carrièrestation is ontwikkeld door Store for Brands, in samenwerking met NS Recruitment. Nynke ten Napel, eigenaar van Store for Brands: ‘We hebben al voor veel verschillende adverteerders pop up concepten bedacht en vertaald naar deze fysieke merklocatie, maar het is extra speciaal om samen met de NS zelf dit eersteklas concept te mogen ontwikkelen.’

Het Carrièrestation is te bezoeken tot en met zondag 3 februari op Utrecht Centraal (tussen de sporen 18/19 en 20/21).

Concept/Pop up format: Store for Brands

Opdrachtgever: NS Recruitment; Mascha van der Heijden, Jorike Vendrig en Brendan Jawetz

Digital production 3D app: VR-Studio

Productie: Unbranded

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken