Store for Brands ontwikkelt pop-up NS Recruitment
- Bureaus
- 30 jan 2019 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Promotie
- 30 jan 2019 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
Deze week opende president-directeur Roger van Boxtel van NS het zogenoemde Carrièrestation op Utrecht Centraal. Hier maken bezoekers kennis met NS-medewerkers en krijgen ze informatie over werken bij NS.
NS biedt rond de 200 vacatures voor allerlei opleidingsniveaus, leeftijden en vakgebieden; van operatie tot marketing en communicatie.
Geïnteresseerden die binnenstappen krijgen van NS-medewerkers uitleg over de verschillende mogelijkheden. Zo liggen er kansen binnen de werkgebieden: IT (developers en analisten), techniek (engineers en monteurs), marketing en communicatie (adviseurs en projectmanagers), finance (businesscontrollers) en retail (winkelmedewerkers en -managers).
Het Carrièrestation is ontwikkeld door Store for Brands, in samenwerking met NS Recruitment. Nynke ten Napel, eigenaar van Store for Brands: ‘We hebben al voor veel verschillende adverteerders pop up concepten bedacht en vertaald naar deze fysieke merklocatie, maar het is extra speciaal om samen met de NS zelf dit eersteklas concept te mogen ontwikkelen.’
Het Carrièrestation is te bezoeken tot en met zondag 3 februari op Utrecht Centraal (tussen de sporen 18/19 en 20/21).
Concept/Pop up format: Store for Brands
Opdrachtgever: NS Recruitment; Mascha van der Heijden, Jorike Vendrig en Brendan Jawetz
Digital production 3D app: VR-Studio
Productie: Unbranded
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing