Netflix breekt in op Kornuit-commercial

  • Bureaus
  • 19 jul 2019 @ 09:03
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • TelevisieReclame

In het reclameblok van NPO werd gisteravond een commercial van Kornuit verstoord door een andere commercial van Netflix. Seizoen 3 van 'La Casa de Papel' maakt namelijk zijn opwachting. Na navraag blijkt reclamebureau Fitzroy achter de stunt te zitten, dat naast Kornuit nu dus ook voor Netflix lijkt te werken.

El Professor, hoofdpersoon uit de populaire Netflix-serie, kwam op donderdagavond tussen 21 en 23 uur gedurende de reclameblokken van NPO1, 2 en 3 de aandacht opeisen. De commercial was te zien rondom de programma's Helden van het Maxima, Break Free en De Slimste Mens.

De Made of Moments-commercial van Kornuit duurt welgeteld acht seconden, waarna de La Casa de Papel-crew binnenvalt. Seizoen 3 van de gelijknamige Netflix-serie gaat namelijk vandaag in première. De commercial eindigt na een halve minuut weer met Kornuit. Of deze 'duo-commercial' na gisteren vaker op televisie wordt uitgezonden, is nog niet bekend.

Bekijk hieronder de primeur:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken