Netflix breekt in op Kornuit-commercial
- Bureaus
- 19 jul 2019 @ 09:03
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - TelevisieReclame
- 19 jul 2019 @ 09:03
- Lucas Boon
In het reclameblok van NPO werd gisteravond een commercial van Kornuit verstoord door een andere commercial van Netflix. Seizoen 3 van 'La Casa de Papel' maakt namelijk zijn opwachting. Na navraag blijkt reclamebureau Fitzroy achter de stunt te zitten, dat naast Kornuit nu dus ook voor Netflix lijkt te werken.
El Professor, hoofdpersoon uit de populaire Netflix-serie, kwam op donderdagavond tussen 21 en 23 uur gedurende de reclameblokken van NPO1, 2 en 3 de aandacht opeisen. De commercial was te zien rondom de programma's Helden van het Maxima, Break Free en De Slimste Mens.
De Made of Moments-commercial van Kornuit duurt welgeteld acht seconden, waarna de La Casa de Papel-crew binnenvalt. Seizoen 3 van de gelijknamige Netflix-serie gaat namelijk vandaag in première. De commercial eindigt na een halve minuut weer met Kornuit. Of deze 'duo-commercial' na gisteren vaker op televisie wordt uitgezonden, is nog niet bekend.
Bekijk hieronder de primeur:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing