Cada kiest voor Megawatt Digital

  • Bureaus
  • 3 apr 2020 @ 09:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Sokkenmerk Cada slaat de handen ineen met Megawatt Digital. Het online activatiebureau gaat aan de slag met de rebranding, verpakkingen en instore middelen van Cada.

Waar sneakermerken haast aanbeden worden als popidolen, worden sokken meer als low interest product beschouwd, stelt Cada. Om hier verandering in te brengen heeft het merk naar eigen zeggen 'de best mogelijk kwaliteit sneakersokken' geproduceerd.

Leon Geboers, eigenaar van Megawatt Digital, zegt: 'De sokken van Cada zijn van kwaliteit, maar de basis van het merk moest wat ons betreft aangescherpt worden. Daarom zijn we gestart met een rebranding en hebben we besloten het merk te positioneren als 'The Future of Sneaker Socks'. Dit is dan ook zichtbaar in de futuristische nieuwe identiteit, die is opgebouwd uit 3D geanimeerde content.'

Om traffic naar de nieuwe website te genereren heeft Megawatt Digital een advertentiecampagne uitgedacht, bestaande uit social media, SEA en display banners.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken