Polaroid kiest voor Dept

  • Bureaus
  • 1 apr 2020 @ 12:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Digitaal bureau Dept is aan de slag met de herintroductie van fotografiebedrijf Polaroid.

Sinds de introductie van analoge camera's in de vorige eeuw is het fotografielandschap volledig veranderd, stelt Polaroid. Reden voor het bedrijf om Dept in te schakelen. Het bureau gaat het 'full-funnel marketingproces' van Polaroid op wereldwijde schaal ondersteunen, met als doel het merk te herintroduceren en de marktpositie te versterken.

Jessica Manchester, global head of DTC bij Polaroid, zegt: 'We hebben een succesvolle rebrandingfase doorgemaakt. We blijven de samenwerking voortzetten om bestaande en nieuwe klanten over de hele wereld te verbinden met ons merk en onze producten. Buiten de strategische en operationele ondersteuning helpt Dept ons team door kennisdeling en trainingen, zodat we uiteindelijk zelf de digitale ontwikkeling en het beheer op ons kunnen nemen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken