FCB Amsterdam wint ‘Shoutout’-campagne

  • Bureaus
  • 18 mei 2020 @ 15:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorCampagnes

FCB Amsterdam is als best beoordeelde bureau in de Shoutout-actie van reclame-exploitant CS Digital Media uit de bus gekomen.

Een groot aantal Nederlandse creatieve bureaus heeft gevolg gegeven aan de oproep van CS Digital Media om voor 260 digitale schermen in de metro's van Amsterdam en Rotterdam 'verblijdende en verrassende content' aan te leveren. Reizigers worden deze maand dan ook verrast met uitingen die een positief gevoel en een lach oproepen.

Als dank voor de medewerking beloont CS Digital Media één inzender met een week gratis campagne op zijn netwerken in 2021. Een jury, bestaande uit alle inzenders, heeft elkaar beoordeeld. FCB Amsterdam komt als winnaar uit de bus.

Fabienne Molleman, accountmanager bij FCB Amsterdam, zegt: 'Wij hebben ervoor gekozen een shoutout te doen naar alle dappere beginners. We vinden dat iedereen die er in deze tijd toch iets van probeert te maken het sowieso verdient om even in de schijnwerpers te staan en een blijk van waardering te krijgen. Daarom: #shoutout to all brave beginners.'

Tot en met zondag 31 mei wordt de uiting van FCB Amsterdam samen met die van de overige inzenders op de metronetwerken in Amsterdam en Rotterdam uitgezonden.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken