Mazzel met Lucky Day
- Bureaus
- 30 mrt 2021 @ 15:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 30 mrt 2021 @ 15:30
- Sjaak Hoogkamer
De dagelijkse kansspelloterij Lucky Day inspireert de doelgroep in de nieuwe campagne met alledaagse mazzelmomentjes. De Feeling Lucky-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, is nu te zien op digitale kanalen en te horen op de radio.
Lucky Day, een van de zeven spellen van Nederlandse Loterij, heeft samen met Dept en Mindshare.Greenhouse een merkstrategie ontwikkeld die naar eigen zeggen de propositie van het merk bevestigt, namelijk dat de consument iedere dag kans heeft op hun Lucky Day. Het dagelijkse karakter werd in de vorige campagne, waarin Lucky Day het 19:00 moment claimde, met succes benadrukt en wordt nu versterkt met de nieuwe.
Via online videokanalen, social, display en radio maakt Lucky Day de doelgroep bewust van hun mazzelmomentjes.
Tim van Dijk, Campaign Manager bij Lucky Day: ‘De campagne laat zien dat je een dagelijks mazzelmoment dezelfde dag nog kunt verzilveren door mee te spelen met Lucky Day. Door authentieke mazzelmomentjes te tonen, versterken we deze herkenning.’
Dept heeft samen met Mindshare.Greenhouse een jaarstrategie ontwikkeld die bijdraagt aan de doelstellingen van de dagelijkse loterij.
Er zijn meer dan 120 assets ontwikkeld die, na een korte campagne piek in april, het hele jaar worden uitgeserveerd.
‘De samenwerking tussen Lucky Day en Dept zorgt voor veel positieve energie,’ vertelt Ferdy Joosen, Creative bij Dept. ‘Zo gaan we dit jaar vlammen met veel verschillende creaties en zorgen we dat we inhaken op actuele situaties zoals een belangrijke voetbalwedstrijd, de eerste zomerdag of een interessant nieuwsitem.’
Credits
Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini
Bureau: Dept
Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot
Associate Creative Director: Rob Voortman
Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne
Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit
Strategie: Dennis Hamakers
Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann
Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Productiehuis: RubenPaulRuben
Sound: Audentity
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024