Nike scoort met vrouwenvoetbalfilm 'Never settle, never done'

Nike scoort met vrouwenvoetbalfilm 'Never settle, never done'
  • Bureaus
  • 25 jul 2022 @ 11:08
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbalCreatie

Vrouwen hebben het voetbalspel sinds de eerste dag dat ze het speelden naar een hoger niveau getild en ze zullen records blijven breken, de lat hoger leggen en het spel voor heel het voetbal verhogen. Dat stelt Nike in de nieuwe EK-film.

'Wild goals. Big ambition. Geestverruimende vaardigheid', stelt de commercial. Daar draait het om ook dit EK.

Sterren Alexia Putellas, Leah Williamson, Marie-Antoinette Katoto, Pernille Harder, Magda Eriksson, Rocky Hehakaija en lokale gemeenschapsclubs Women's Soccer School Barcelona en Grenfell Athletic FC spelen mee. 'Nooit genoegen nemen', is de empowering ondertoon richting vrouwen van deze vooral visuele film, die onder de naam 'Never settle, never done' gemaakt is door Nikes vaste bureau Wieden + Kennedy. Omdat de film Europees, in de V.S. en via de socials intercontinentaal wordt ingezet, is er relatief gezien veel budget voor. En dat zie je er aan af. Bekijk hem in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken