Expert en Selmore/DotControl maken campagne voor Expert

Expert en Selmore/DotControl maken campagne voor Expert
  • Bureaus
  • 9 feb 2023 @ 16:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Expert werkt in 2023 aan herkenbaarheid, aanspreekbaarheid en relevantie. Nog voor de zomer maakt Nederland kennis met de nieuwe campagne van elektronicaketen Expert. De campagne is ontwikkeld door Selmore/DotControl.

De samenwerking tussen Expert en Selmore/DotControl kwam op een bijzondere wijze tot stand. Expert koos namelijk voor via een video-oproep op Linkedin om op zoek te gaan naar creatieve bureaus. De reactie op deze oproep was overweldigend: ruim 100 bureaus lieten weten die uitdaging met Expert aan te willen gaan.

De opdracht was Expert opnieuw voor te stellen aan de Nederlandse consument. ‘Beslist niet om onszelf opnieuw uit te vinden. We zijn goed zoals we zijn. We kennen onze sterke kanten’, aldus Expert. ‘Maar we waren op zoek naar een creatieve manier om dat te vertellen aan héél Nederland.’

De combinatie van creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl begreep die opdracht als geen ander: ‘Wij werken graag voor merken met een rijke geschiedenis. Expert is zo’n merk. Bovendien sprak de manier waarop Expert de werving deed ons aan: opvallend, uniek, buiten de gebaande paden.’

De officiële lancering volgt op korte termijn.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken