Tom Stoffels nieuwe partner bij Selmore
- Bureaus
- 3 mei 2023 @ 12:58
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 mei 2023 @ 12:58
- Michiel van Zaane
In het jaar dat Selmore Creative Agency 18 jaar bestaat, krijgt het bureau er een nieuwe partner bij. Tom Stoffels, head of account, treedt toe tot het management en krijgt daarmee een grotere rol binnen het bureau.
Tom Stoffels werkt ruim zes jaar bij Selmore. Begonnen als account director maakte hij een paar jaar geleden de stap naar head of account. Daarmee nam hij al een deel van de taken over van Anja Froeling, managing partner van Selmore. ‘Tom heeft de afgelopen jaren bewezen van grote waarde te zijn voor Selmore. Zijn nieuwe rol binnen het dagelijks management gaat zorgen voor de nodige vernieuwing en groei van het bureau. Tom brengt altijd een flinke dosis frisse energie mee, voor welke uitdaging we ook staan’ aldus Froeling.
Eén van de belangrijkste verantwoordelijkheden voor Stoffels is new business. Uit een uitgebreide analyse blijkt dat Selmore een goede naam heeft bij marketeers die ervaring hebben met het bureau. Een actiever new business beleid moet ervoor zorgen dat grote klanten die het bureau nog niet kennen ook de kracht van Selmore gaan zien.
Tom Stoffels: ‘Onze Guiding Idea filosofie heeft zich echt bewezen. Kijk naar ŠKODA en ASN bank. Twee totaal verschillende merken, maar allebei een Gouden Effie en Consistent Accent, dat zegt wel wat. We willen dat voor meer merken bereiken. We werken nu ook hard aan de Guiding Ideas voor nieuwe klanten als Nationale Bioscoopbon, Videoland en Expert. En hebben honger naar meer.’
Stoffels focust zich verder op het optimaliseren van interne processen en de samenwerking met externe partners.
Foto: Het management bestaat naast Tom Stoffels en Anja Froeling uitDiederick Hillenius, Jakko Achterberg en Niels Westra.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024