David Beckham merkambassadeur SharkNinja
- Food-en-retail
- 6 nov 2024 @ 07:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 nov 2024 @ 07:49
- Michiel van Zaane
Productontwerp- en technologiebedrijf SharkNinja lanceert de wereldwijde feestdagencampagne voor het Ninja-merk, "Ninja the Holidays" met merkambassadeur David Beckham in de hoofdrol.
Vanaf begin november is de commercial te zien in landen als de Benelux, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Scandinavië en het Midden-Oosten. Daarnaast is de campagne zichtbaar op out-of-home (OOH) platforms, inclusief billboards op locaties zoals Times Square in New York City, het centrum van Los Angeles en Miami en Piccadilly Lights in Londen. Bovendien krijgt de campagne ruim aandacht op sociale media en andere digitale kanalen.
De humoristische advertentie toont David die thuiskomt op zijn motor, met een kerstboom geladen in het zijspan, terwijl hij zich realiseert hoeveel werk hij nog moet doen voordat zijn gasten arriveren. Maar hij heeft een plan: David zet zijn Ninja-apparaten aan het werk. Tijdens het bereiden van de gerechten zet hij de boom op, vult hij kousen en dekt hij een prachtige tafel, wetende dat al het koken onder controle is.
David Beckham: ‘Ik vind het heerlijk om de feestdagen thuis door te brengen met mijn familie en vrienden. Samen genieten van maaltijden is daar een groot onderdeel van. Ik vond het leuk om deze campagne te filmen en ik kijk ernaar uit om anderen te laten zien hoe zij ook met gemak een feestelijke maaltijd op tafel kunnen zetten met de Ninja Kitchen producten.’
‘Nu het drukke vakantieseizoen van start gaat, zijn we blij om onze allereerste wereldwijde omnichannel-merkcampagne tot leven te brengen met een selectie van door consumenten geliefde Ninja-huishoudelijke apparaten, met de steun van de wereldwijde merkambassadeur David Beckham’, aldus Adam Petrick, Chief Marketing Officer van SharkNinja. ‘De “Ninja the Holiday”-campagne zal consumenten over de hele wereld bereiken en de breedte van Ninja-producten onder de aandacht brengen die hen kunnen helpen bij het koken, entertainen en cadeau doen deze feestdagen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals... 06-11-2024
- Bijenkorf en Adyen innoveren met... 06-11-2024
- David Beckham merkambassadeur... 06-11-2024
- Gratis wassen bij Coolblue Energie05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing