Diva Agency wint internationaal PR-contract Void Interactive

- Bureaus
- 25 apr 2025 @ 11:21
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 apr 2025 @ 11:21
- Kel Koenen
Diva Agency heeft een nieuw PR-contract afgesloten met de innovatieve uitgever en ontwikkelaar Void Interactive. Na een intensieve selectieprocedure is het bureau aangesteld als lead PR agency voor alle consumenten- en B2B-communicatie in Engelstalige markten, met een focus op de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het contract heeft een initiële looptijd van twaalf maanden.
Suzy Barnes, medeoprichter en CEO van Diva Agency, reageert enthousiast: 'Vanaf het eerste moment dat we met het team van Void Interactive in contact kwamen, waren we onder de indruk van hun ambitie en visie voor de toekomst van de "Ready or Not"-franchise.' Ze vervolgt: 'Void Interactive heeft al flinke stappen gezet en zich gepositioneerd als een speler om rekening mee te houden binnen de competitieve FPS-markt. We zijn dan ook trots dat we in een partnership kunnen werken aan de volgende fase van de game.'
De tactische first-person shooter Ready or Not heeft wereldwijd inmiddels meer dan negen miljoen exemplaren verkocht via Steam en geniet grote populariteit, met 89% positieve reviews op basis van bijna 180.000 recensies en een Metacritic-score van 79.
Diva Agency beschikt over diepgaande expertise in de FPS-sector, opgebouwd in meer dan zeventien jaar tijd, onder andere door langdurige ondersteuning van de Call of Duty-franchise. De huidige PR & Communications Director, Rick Sloof, werkte eerder bij Activision, waar hij van 2010 tot 2021 verantwoordelijk was voor de PR van Call of Duty in de Benelux.
De PR-divisie van Diva blijft zich uitbreiden. Zo opende het bureau vorig jaar een Europees hoofdkantoor in Nederland onder leiding van Rick Sloof en werd Libby Walker aangesteld als Client Services Director om het klantmanagement binnen de Creative- en Production-afdelingen te versterken.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
- Emotionele waarde van een fiets centraal in nieuwe campagne...
Laatste Nieuws
- Branded content zonder verhaal is... 25-04-2025
- [column] Echte verhalen werken beter25-04-2025
- Diva Agency wint internationaal... 25-04-2025
- Branded content werkt pas echt als... 25-04-2025
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
- Gamestate groeit uit tot Europese... 24-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management