WE Fashion selecteert Springbok voor mediastrategie

- Bureaus
- 24 apr 2025 @ 22:51
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 apr 2025 @ 22:51
- Kel Koenen
WE Fashion heeft na een intensieve pitchronde gekozen voor Springbok als partner voor geïntegreerde mediaservices. De samenwerking omvat onder meer mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering. De eerste gezamenlijke campagne gaat deze week van start op televisie en diverse digitale kanalen. Het pitchtraject werd begeleid door Ivonne Boumeester van 3MO.
Volgens WE Fashion wist Springbok zich te onderscheiden door het vermogen om bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar effectieve mediastrategieën. Patrick Martin, European Marketing Director bij WE Fashion, licht toe: ‘We zijn erg enthousiast om samen te werken met Springbok. Hun expertise sluit perfect aan bij onze ambitie om zowel merk- als bedrijfsgroei te stimuleren in het huidige complexe medialandschap.’
De keuze voor Springbok is mede ingegeven door hun geavanceerde data- en technologiecapaciteiten en het diepgaande begrip van het WE Fashion merk. Martin vervolgt: ‘Hun data-driven en creatieve aanpak, gecombineerd met hun begrip van ons bedrijf, geeft ons het volste vertrouwen dat we samen een betekenisvolle en meetbare impact zullen realiseren.’
Ook bij Springbok klinkt enthousiasme over de nieuwe samenwerking. Youri Harmsen, Strategy Director Springbok Nederland, zegt daarover: ‘Het WE Fashion team heeft ons vanaf het begin een helder en eerlijk beeld gegeven van hun ambities. Deze open communicatie heeft niet alleen een teamgevoel gecreëerd, maar ook de basis gelegd voor een partnerschap dat draait om transparantie en wederzijds vertrouwen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- WE Fashion selecteert Springbok voor... 24-04-2025
- Gamestate groeit uit tot Europese... 24-04-2025
- TicketSwap kiest voor The Romans als... 24-04-2025
- EY zet in nieuwe campagne menselijke... 24-04-2025
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management