Ron Simpson lanceert kookboek

  • Content
  • 26 sep 2018 @ 16:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodBrandingContent

Ron Simpson, founder van The Avocado Show, heeft een kookboek gelanceerd. Hiervoor werkte hij samen met food creator Colette Dike. Het design komt van de hand van 'candy book store' Mendo. Bekijk hier enkele foto's uit het boek.

In het roze gekleurde boek zijn de verhalen achter Simpson's avontuur te lezen met daarnaast ruim veertig avocado gerechten, allen even 'Instagrammable'.

Simpson richtte in maart 2017 The Avocado Show op, een restaurant dat louter avocado-gerechten serveert. Al vrij snel ging hij met een investering van vijf miljoen de grens over. Vorige maand opende Simpson een TAS-boutique in Amsterdam Zuid. Afgelopen zomer werd Simpson door MarketingTribune geïnterviewd, waar hij zei sinds The Avocado Show beter te worden begrepen als marketeer.

Beeld afkomstig van de Facebook-page van Simpson. De headerfoto is genomen in de bibiliotheek van Seoul.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken