LVB presenteert nieuwe stijl en koers
- Content
- 12 okt 2020 @ 16:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentStrategie
- 12 okt 2020 @ 16:31
- Lucas Boon
Contentmarketingbureau LVB in Amersfoort verbreedt zijn dienstenpakket. Vanuit een nieuwe structuur en filosofie genaamd Club LVB krijgen opdrachtgevers vanaf vandaag 'het beste van twee werelden'.
Dit houdt enerzijds in de allround blik op marketingcommunicatie en anderzijds de gespecialiseerde executie vanuit verschillende teams, aldus LVB. De nieuwe koers gaat gepaard met een nieuwe stijl en dito website.
Aart Lensink, algemeen directeur van LVB, zegt: 'Contentmarketing is jarenlang hét profiel geweest van LVB, maar het vakgebied is stap voor stap toegegroeid naar de andere disciplines van marketingcommunicatie. Content, reclame, PR en social media lopen naadloos in elkaar over en als opdrachtgever wil je daar geïntegreerd mee aan de slag. Daar spelen we op in. Door te werken met gespecialiseerde teams die onderling goed samenwerken en op elkaar aansluiten, creëren we effectief werk. Met altijd de ambitie om over de hele linie voor klanten kosten te besparen en de beste resultaten te boeken, zodat ze met minder bureaus hoeven te schakelen. Onze aanpak laat zich het best samenvatten als: full-service, full-specialist.'
Volgens Lensink zijn veel merken de laatste jaren versplinterd gaan communiceren. Met een aparte aanpak voor reclame, activaties, content, social media en events. Daardoor is de onderlinge integratie vaak ver te zoeken, de aansturing te gecompliceerd en daarmee tijd- en geldverslindend, stelt hij. Lensink: 'In deze tijd, waarin de budgetten minder zijn, is onze aanpak nog kansrijker. Vóór corona hadden we de plannen al klaar liggen. We hebben de introductie van de Club LVB-filosofie aan paar maanden uitgesteld en zien nu dat klanten er nog meer klaar voor zijn.'
LVB werkt nu met 8 teams: social, pr, campaigns, public, video, brand publishing, brand strategy en lovebrand designers. De afgelopen tijd heeft het bureau al veel nieuwe mensen aangenomen en de kans dat er in de toekomst nieuwe teams worden toegevoegd is groot, aldus LVB.
Bekijk de 'clubvideo' hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hema Merk van het Jaar tijdens uitreiking Grand Prix Content...
- Milieuorganisaties lanceren “Op vakantie? Denk dichtbij”
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt rondreis door Nederland
- 'Brabant herinnert' staat stil bij 80 jaar vrijheid en...
- Campagne BrightPensioen wijst consumenten op invloed...
- [column] De groten kunnen nog veel leren van de kleintjes
Laatste Nieuws
- 'Brabant herinnert' staat stil bij... 14-11-2024
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt... 14-11-2024
- Hema Merk van het Jaar tijdens... 12-11-2024
- Campagne BrightPensioen wijst... 12-11-2024
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024