Louis van Gaal gezicht nieuwe campagne Crowe Foederer
- Content
- 15 jan 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieStrategie
- 15 jan 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Crowe Foederer en Scheepens | Your creative agency hebben samen een campagne ontwikkeld om nieuwe medewerkers te werven voor het accountants- en advieskantoor. Louis van Gaal figureert als gezicht van de campagne.
De nieuwe campagne draagt de titel 'á la Louis'. Want Louis van Gaal staat natuurlijk bekend om zijn authenticiteit. Maar ook leiderschap, talentontwikkeling en professionaliteit zijn zaken waar Louis om bekend staat. De parallel met accountants- en advieskantoor Crowe Foederer is eenvoudig te maken, zij delen die waarden. In de campagne laat Louis zijn licht ook schijnen over deze onderwerpen.
'Ik ben zeer vereerd dat ik het gezicht mag zijn van een accountancybedrijf, want als er één bedrijf eerlijk en duidelijk moet zijn, dan is het wel een accountantsorganisatie', vertelt Louis van Gaal aan MarketingTribune.
Personificatie van Crowe
Waarom Louis van Gaal? 'Louis van Gaal is de verpersoonlijking van onze eigen wijze van werken. Dat maakt Van Gaal de magneet van onze campagne om ons doel te bereiken”, duidt Johan Daams, CEO Crowe Foederer. 'Het streven is bovendien om de persoonlijke aanpak die Crowe kenmerkt te laten zien. Daarvoor komen in de campagne collega’s aan het woord over de eigen en persoonlijke manier waar op ze hun werk uitvoeren en naar het vak kijken.'
Authentiek zijn en blijven is naar eigen zeggen de kracht van zowel Crowe Foederer als Louis van Gaal. Naast groei en ambities komen in de campagne leiderschap, talentontwikkeling, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid aan bod. Allemaal kwalificaties waaraan de buitenwereld Louis van Gaal en waarin hij zichzelf herkent. Normen en waarden, structuur, organisatie, individu, persoonlijkheid, grenzen en vrijheid zijn verder belangrijke elementen van zijn (voetbal)filosofie die ‘de totale mens’ omvat, luidt de toelichting. 'We zijn erg blij met de komst van Louis. Onze groei leidt tot succes, maar succesvol blijven vereist verdere groei. We willen onze landelijke naamsbekendheid richting klanten en vooral de arbeidsmarkt verder vergroten. Op een manier die bij ons past: met vakkennis, no-nonsense, recht door zee, respect, aandacht voor het individu, het team en oog voor maatschappelijke verantwoordelijkheid', voegt Daams toe.
(PvWK)
Over Crowe Foederer
'Crowe Foederer is een landelijk accountants- en advieskantoor met 660 medewerkers en 8 vestigingen in Amsterdam, Oostzaan, Lelystad, Bladel, Roermond, Venlo, Venray en het hoofdkantoor in Eindhoven. We zijn onderdeel van het wereldwijde Crowe Global netwerk dat actief is in 150 landen. We kennen zeven service lines: audit, financial services, tax, HR services, corporate finance, consultancy en technology. Met dit complete dienstenassortiment kunnen we MKB-ondernemingen en grote organisaties volledig ontzorgen in al hun vraagstukken. Het onderscheidend vermogen van onze dienstverlening ligt in innovatie zoals data science, deskundigheid, onze multidisciplinaire dienstverlening en onze persoonlijke aanpak.'
(bron: CF)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- nieuw
- voetbal
- advieskantoor
- gezag
- authentiek
- Johan Daams
- influencer
- Scheepens
- werven
- campagne
- Louis van Gaal
- Crowe Foederer
- medewerker
- coach
- accountant
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing