Campagne Hornbach Beste klusser van Nederland bestaat 5 jaar
- Food-en-retail
- 17 aug 2021 @ 10:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 aug 2021 @ 10:35
- Michiel van Zaane
Hornbach gaat opnieuw op zoek naar de Beste Klusser van Nederland. Wie de voorrondes doorkomt, kan zich opmaken voor De Nacht van Hornbach, een nachtelijke krachtmeting tussen 4 goede klussers. De campagne is een co-creatie met IDTV. De presentatie is in handen – of beter gezegd: ligt in de blote klauwen – van Maxim Hartman.
Tijdens het finale klusspektakel krijgen vier klussers een Hornbach bouwmarkt tot hun beschikking. Een nacht lang gaan zij de strijd met elkaar aan, waarbij ze tot het uiterste gedreven worden om projecten uit te voeren. Maxim Hartman neemt de presentatie op zich. Maarten Post, Hoofd Marketing & Communicatie Hornbach Nederland.: ‘Iemand die net als wij ietwat uitdagend kan zijn, maar steeds met een dikke vette knipoog, want we blijven net als onze klussers al-tijd positief. Het event staat in het teken van bloed, zweet en … Vooruit hier en daar ook: tranen. Van het lachen welteverstaan.’
Landelijke campagne van start
De landelijke campagne is ook van start gegaan. Die is tijdens het vijfjarig jubileum groter dan ooit en omvat print, out of home, radio, online en social media. Klussers worden daarmee opgeroepen zich aan te melden en hun ultieme klusproject te uploaden op de campagnepagina. Vervolgens is het zaak om zo veel mogelijk stemmen te verzamelen. De 48 klussers met de meeste stemmen voeren een kwalificatieproef uit, onder het toeziend oog van de professionele jury. De vier klussers die de proef het beste uitvoeren, strijden om de Gouden Hamer. De allerbeste mag zich een jaar lang Beste Klusser van Nederland noemen en wint naast de Gouden Hamer landelijke roem, want hij of zij zal te zien zijn in een winnaarscampagne door heel Nederland. Kijk voor meer informatie op: www.debesteklusservannederland.nl.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Hoernbach
- klusser van het jaar
- Maxim Hartman
- campagne
- wedstrijd
- IDTV
- bouwmarkt
- Gouden Hamer
- jubileum
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en... 07-11-2024
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail... 07-11-2024
- Amal Kamar van Greetz: 'Marketing... 07-11-2024
- Kerst 2024: Intratuin is er zoals... 06-11-2024
- Bijenkorf en Adyen innoveren met... 06-11-2024
- David Beckham merkambassadeur... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing