Nieuwe duurzaam wonen-campagne Centraal Beheer claimt het moment
- Food-en-retail
- 30 mei 2022 @ 10:16
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommercialsContent
- 30 mei 2022 @ 10:16
- Peter van Woensel Kooy
Centraal Beheer heeft het startschot gegeven voor een nieuwe duurzaam wonen-campagne. Het concept komt van DDB Unlimited en wordt ingezet vanuit de vele natuurlijke wachtmomenten in je leven, met een knipoog naar ‘Even.’
Even Apeldoorn bellen is de consistente slogan van Centraal Beheer. Die wordt nu versimpeld toegepast op duurzaam wonen.
'Je kan nu ook ‘Even Apeldoorn bellen’ om je huis te verduurzamen', reageert CMO Peggy Spaapen van CB, 'In een duurzaam huis woon je prettiger. En je bespaart ook nog eens op je energie kosten. Je huis verduurzamen is niet ingewikkeld als je begint met onze online scan. Daarmee krijg je gemakkelijk inzicht in de mogelijkheden voor je huis. Van advies tot installatie!'
Spaapen zegt trots te zijn op haar teamleden en collega’s die aan 'dit mooie campagne project' hebben gewerkt, waaronder Evelien Schenkkan, Gabrielle Dullaart, Ferdinand Schilder, Timon Hendriks, Linda Nieuwenhuizen, Jaap de Groot 'en vele anderen.' Bij verantwoordelijk bureau DDB bedankt zij Kees van Dorp, Danny van de Wetering, Michiel Otting, Dick van der Lecq en Aad Kuijper. Bekijk de uiting 'Coulissen' hier, de uiting 'Meeting' hier en in het venster hieronder de film 'Suprise'.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- wonen
- Peggy Spaapen
- Ferdinand Schilder
- Evelien Schenkkan
- Dick van der Lecq
- Aad Kuijper
- Even
- Linda Nieuwenhuizen
- CMO
- Michiel Otting
- Danny van de Wetering
- Centraal Behaar
- Jaap de Groot
- Timon Hendriks
- duurzaam
- DDB bedankt zij Kees van Dorp
- Gabrielle Dullaart
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Gratis wassen bij Coolblue Energie05-11-2024
- Er moet er een de eerste zijn:... 05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing