Jumbo feliciteert team Jumbo-Visma met tweede Tourzege

Jumbo feliciteert team Jumbo-Visma met tweede Tourzege
  • Food-en-retail
  • 24 jul 2023 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsorshipMarketing

Voor het tweede jaar op rij reed Jonas Vingegaard van Team Jumbo-Visma in het geel de Champs-Élysées in Parijs op en wist daarmee opnieuw de eindzege van de Tour de France binnen te halen. Jumbo reageert.

Na twee spannende weken in de grootste wielerkoers van het jaar, maakte Vingegaard afgelopen week het verschil in achtereenvolgens de individuele tijdrit en de beklimming van de Col de la Loze. Hoofdsponsor Jumbo zegt meer dan trots te zijn op deze ongelofelijke prestatie van Jonas en het hele team.

Ton van Veen, CEO van Jumbo: 'Team Jumbo-Visma laat zien wat samenwerken als team betekent. Zij stellen zichzelf een doel en maken een uitgekiend plan. Vervolgens stellen zij met een enorme focus en gedrevenheid alles in het werk om dat plan uit te voeren en het doel te behalen. Dat Jonas nu voor het tweede jaar op rij de Ronde van Frankrijk weet te winnen, is niet alleen een uitzonderlijke prestatie van hemzelf, maar ook van iedereen in het team die daarbij betrokken is. Ik ben dan ook enorm trots op deze geweldige prestatie en vereerd dat we dit als hoofdsponsor van dichtbij mogen aanschouwen. Namens alle Jumbo collega’s feliciteer ik Jonas en Team Jumbo-Visma van harte met deze prachtige overwinning.'

Jumbo stopt eind 2024 als hoofdsponsor van de wieler- en van de gelijknamige schaatsploeg, evenals van de F1 sport (eind dit seizoen). De retailer wil zich focussen op zijn kernactiviteiten, zo luidt de verklaring.
(PvWK, foto's: Cor Vos)


Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)
'Voor het welzijn van toekomstige generaties wil Jumbo het beste doen voor mens, dier en natuur. Het MVO-beleid van het familiebedrijf richt zich daarom op belangrijke onderwerpen als lokale verbinding, gezonder eten, duurzame ketens, beter milieu en goed werkgeverschap. Samen met klanten, collega’s, ondernemers, leveranciers en partners levert Jumbo een bijdrage aan deze belangrijke maatschappelijke uitdagingen. Meer informatie over alle MVO-activiteiten vind je hier.'
(bron: MVO)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken