Westfield Mall ontvangt nieuwe merken

Westfield Mall ontvangt nieuwe merken
  • Food-en-retail
  • 12 aug 2024 @ 09:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Westfield Mall of the Netherlands groeit met de komst van de winkelketen Miniso, Madame Coco. Nike en Rituals hebben hun oppervlakte van de winkels vergroot.

Miniso biedt een breed assortiment aan artikelen zoals elektronica, speelgoed, cosmetica en meer. Met ruim 4.600 winkels in 89 landen is Miniso een van de snelst groeiende internationale winkelketens ter wereld. De opening in Westfield Mall of The Netherlands trok lange rijen fans. Madame Coco, het van oorsprong Turkse woningdecoratie-merk, heeft zijn eerste vestiging in Nederland geopend in Westfield Mall of The Netherlands.

Rituals en Nike

Naast nieuwe winkels hebben ook bestaande merken hun aanwezigheid vergroot. ‘In het licht van het succes van de kleine Nike-winkel, hebben we besloten de winkel te vergroten om nog beter te voldoen aan de behoeften met betrekking tot productaanbod en andere categorieën, en om een hoog serviceniveau en klantbeleving te bieden,’ aldus Nike.

Ook Rituals heeft ook zijn winkeloppervlakte uitgebreid. Lotje Roussel, Country Director Benelux bij Rituals: ‘De opening van onze nieuwe Rituals-winkel in Westfield Mall of the Netherlands is wederom een belangrijke mijlpaal voor Rituals. Deze winkel onderstreept onze voortdurende groei en betrokkenheid bij de Nederlandse markt.’

Positieve groei bezoekersaantallen

Ondanks de tijdelijke sluiting van de Sijtwendetunnel, die naar verwachting een negatieve impact zou hebben op het aantal bezoekers zag Westfield Mall of The Netherlands een groei in bezoekersaantallen. Van 1 januari 2024 tot en met 30 juni was er een stijging van 4.2% in vergelijking met 2023. Tijdens de sluiting van de tunnels van 5 februari 2024 tot en met 17 mei 2024 was er een stijging van 3.3% ten opzichte van dezelfde periode in 2023.

Erica van Delft, general manager van de mall: ‘Ondanks de doordeweekse sluiting van de Sijtwendetunnel zijn de bezoekersaantallen blijven groeien. Met de toevoeging en uitbreiding van een aantal mooie merken waarmee we de bezoekers blijven verrassen, hebben wij alle vertrouwen in een succesvol tweede halfjaar van 2024.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken