Max Magazine boekt 18 procent groei
- Media
- 11 jan 2019 @ 10:46
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversTelevisieTijdschriftenBereik
- 11 jan 2019 @ 10:46
- Jeroen Mirck
De betaalde oplage van Max Magazine is in de eerste week van 2019 opgestuwd tot boven de 160.000 exemplaren per week. Dat blijkt uit cijfers van Betapress en Mediacompetence.
De stijging van de oplage gaat onverminderd voort. In 2018 noteerde MAX Magazine een oplagestijging van meer dan 18 procent. MAX Magazine was daarmee wederom het snelst in oplage stijgende blad van Nederland. Directeur Jan Slagter zegt in een reactie: “De inhoud van het blad is afgestemd op de wensen van onze mensen. Elk jaar breken we nieuwe records, nu ook weer met omzet en resultaat. MAX Magazine is in korte tijd voor veel lezers onmisbaar geworden. Ik hoor dat overal in het land en hoop dat deze ontwikkeling nog heel lang aanhoudt.”
Uitgever/hoofredacteur Peter Contant zegt: “Ook in het nieuwe jaar voorspel ik voor MAX Magazine een mooie groei in oplage. De voorintekening van advertenties is voor 2019 al veel hoger dan ooit. We starten volgende week met een groot lezersonderzoek om te kijken waar we inhoudelijk nog verbeteringen kunnen aanbrengen.”
MAX Magazine is het jongste programmablad en lifestyle magazine van Nederland voor de actieve vijftigplusser. Het blad bracht zijn eerste nummer uit in 2013 en is sindsdien het enige in oplage stijgende programmablad van Nederland. Aan het magazine werken diverse bekende Nederlanders mee, onder wie: Emile Bode, Janneke Brinkman, Jan Fillekers, Heleen de Geest, Henk van der Horst, Marc van der Linden, Tineke de Nooij, Peter van Uhm en Jan Slagter.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- NMO maandoverzicht: Gouden Televizier-Ring 2024 best bekeken
- Radiocampagne tegen btw-verhoging kranten en tijdschriften
- 'GerdaLentenHavertong' is Harper's Bazaars Woman of the Year...
- Dove en Vogue Nederland lanceren Embrace your real beauty
- Publieke omroepen profileren zich in gezamenlijke campagne
- [update] Bevriezing BTW op lezen, sport en cultuur nog onzeker
Laatste Nieuws
- [update] Bevriezing BTW op lezen,... 14-11-2024
- [onderzoek] ‘Kremlin-propaganda... 14-11-2024
- Publieke omroepen profileren zich in... 12-11-2024
- Dove en Vogue Nederland lanceren... 11-11-2024
- Radiocampagne tegen btw-verhoging... 08-11-2024
- NMO maandoverzicht: Gouden... 07-11-2024