Mercurs breiden uit met twee categorieën

  • Media
  • 15 aug 2019 @ 11:48
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • JournalistiekContentMakersTijdschriftenAwards

De Mercurs krijgen er twee categorieën bij: Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het jaar. Magazine-makers kunnen nog tot begin oktober insturen voor deze award van de MMA.

Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA). Voor negen categorieën kan worden ingezonden: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren. Zowel print als online-only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs.

Nieuwe Mercurs

De Mercur Event van het Jaar is een nieuwe categorie: zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur. Evenementen zijn volgens de organisatie onmisbaar om de band met de doelgroep van een mediamerk aan te halen.

Er is nog een tweede nieuwe categorie: Marketinginnovatie van het Jaar. Voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. Ook hiervoor kan nu een beeldje worden verdiend.

De negen categorieën waarvoor vanaf vandaag kan worden ingezonden zijn: Magazinemerk, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Cover, Partnership, Belofte, Event en Marketinginnovatie. Inzenden is mogelijk tot en met woensdag 2 oktober 2019.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken