Biografie Jeroen Staehle is werkzaam bij Episerver sinds april 2014. Episerver is wereldwijd toonaangevend softwareleverancier van oplossingen voor e-commerce en digital marketing. Staehle heeft als doel om de positie van Episerver binnen de markt te versterken en richt zich hierbij op allerhande (online) marketingactiviteiten.
Staehle is zijn marketingcarrière in 2009 begonnen als Campaign Manager bij iBOOD, waar hij zich onder andere richtte op social media en online reputation management. Na een jaar besloot Staehle zijn grenzen te verleggen en ervaring op te doen in het buitenland. Hij verhuisde naar Kaapstad waar hij aan de slag kon als Online Marketing Manager bij CapeTownMagazine.com, een online magazine over Zuid-Afrika en Kaapstad in het bijzonder. Eenmaal terug in Nederland werd Staehle verantwoordelijk voor de marketing bij O.I, een marketingbureau voor financiële en handelsorganisaties. Na drieënhalf jaar maakte Staehle de overstap naar Episerver. Hier komt zijn passie voor digital marketing en e-commerce optimaal tot zijn recht. Staehle is van mening dat de producten van Episerver bedrijven helpen om een perfect online platform neer te zetten waar hun klanten een feilloze customer experience hebben over meerdere kanalen (omnichannel). De producten van Episerver zorgen er bovendien voor dat bedrijven met hun tijd mee blijven gaan in de snel veranderende wereld van dit moment en in de toekomst.
E-mail: jeroen.staehle@episerver.com
Twitter: @staehlejeroen
LinkedIn