Jeroen Staehle

Jeroen Staehle
Werkt bij: Episerver Benelux
Functie: Marketing Manager

Biografie Jeroen Staehle is werkzaam bij Episerver sinds april 2014. Episerver is wereldwijd toonaangevend softwareleverancier van oplossingen voor e-commerce en digital marketing. Staehle heeft als doel om de positie van Episerver binnen de markt te versterken en richt zich hierbij op allerhande (online) marketingactiviteiten.

Staehle is zijn marketingcarrière in 2009 begonnen als Campaign Manager bij iBOOD, waar hij zich onder andere richtte op social media en online reputation management. Na een jaar besloot Staehle zijn grenzen te verleggen en ervaring op te doen in het buitenland. Hij verhuisde naar Kaapstad waar hij aan de slag kon als Online Marketing Manager bij CapeTownMagazine.com, een online magazine over Zuid-Afrika en Kaapstad in het bijzonder. Eenmaal terug in Nederland werd Staehle verantwoordelijk voor de marketing bij O.I, een marketingbureau voor financiële en handelsorganisaties. Na drieënhalf jaar maakte Staehle de overstap naar Episerver. Hier komt zijn passie voor digital marketing en e-commerce optimaal tot zijn recht. Staehle is van mening dat de producten van Episerver bedrijven helpen om een perfect online platform neer te zetten waar hun klanten een feilloze customer experience hebben over meerdere kanalen (omnichannel). De producten van Episerver zorgen er bovendien voor dat bedrijven met hun tijd mee blijven gaan in de snel veranderende wereld van dit moment en in de toekomst.

E-mail: jeroen.staehle@episerver.com
Twitter: @staehlejeroen
LinkedIn

Recente artikelen van Jeroen Staehle

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken