Wereld Natuur Fonds nieuwe partner 3FM Serious Request
- Algemeen
- 13 jul 2021 @ 11:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - PR
- 13 jul 2021 @ 11:50
- Michiel van Zaane
Het Wereld Natuur Fonds (WWF) is de nieuwe partner van 3FM Serious Request. Dat heeft 3FM-dj Sander Hoogendoorn bekendgemaakt in zijn ochtendshow Sanders Vriendenteam.
Traditiegetrouw zet 3FM zich de week voor kerst in voor het goede doel. Dit jaar zetten de dj's zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het WWF. Het precieze doel, locatie en welke dj's in actie komen wordt later onthuld. Wel is al bekend gemaakt dat 3FM Serious Request zich dit jaar vestigt in Amersfoort. Ook het samenbrengen en verbinden van mensen wordt, als de coronamaatregelen het toelaten, weer een belangrijk onderdeel van de actie. Bij de afgelopen twee sobere edities was het ontvangen van publiek door de geldende maatregelen niet mogelijk. Tijdens deze editie wordt weer 24 uur per dag live radio en online content gemaakt.
We zijn onderdeel van de natuur
Sharid Alles, zendermanager NPO 3FM: ‘Het klimaat is een flinke bron van zorg voor heel veel mensen en leeft enorm bij de 3FM-community. Het was voor ons dan ook logisch om voor een partner te gaan die zich met de thema’s klimaat en natuur bezighoudt. En met wie kan dat beter dan met het WWF?’
Wendy Wingelaar, CMO WWF-NL: ‘We zijn ongelooflijk trots op de samenwerking tussen 3FM Serious Request en het Wereld Natuur Fonds. We zien dat mensen, jong en oud, zich in toenemende mate zorgen maken over het klimaat, de natuur en de planeet. Met 3FM, en samen met iedereen in Nederland, komen we in actie voor onze leefomgeving. Voor een gezonde toekomst zijn wij afhankelijk van natuur, sterker nog we zijn er onderdeel van.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- Onderzoek: 'Authenticiteit, transparantie en flexibiliteit...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- Elevation Group zet People centraal in bedrijfscultuur en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events