Programma Marketing 19 van Nima is rond
- B2b
- 6 nov 2018 @ 10:33
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingTrends
- 6 nov 2018 @ 10:33
- Nanny Kuilboer
Nima heeft de marketingtrends voor 2019 geanalyseerd en daar een cyclus Masterclasses op gebaseerd voor vakgenoten met weinig tijd maar veel ambitie voor het nieuwe jaar.
In vijf avonden biedt Nima:
Marketing 19 loopt dit najaar/voorjaar tussen 28 november en 13 februari en plaats van handeling is Youmeet in Utrecht. Deelnemers met een persoonsgebonden titel ontvangen 15 PE-punten. Klik hier voor meer informatie.
https://www.nima.nl/events/mastercourse-marketing-2019/
Het programma
28 november 2018 – Brandmanagement in tijden van Purpose door Guy van Liemt RM
Brand Management is een hot topic in marketing, al was het maar omdat er door lang niet alle marketeers – ook seniors – wordt begrepen hoe belangrijk Brand Management ís en dat het daadwerkelijk onder verantwoordelijkheid valt van marketeers. Toch is het vaak het vertrekpunt van marketingcommunicatie en interessanter: bij twijfel zijn de merkwaarden en missie altijd de eerste of de laatste raadgever.
12 december 2018 – What’s on my mind – gedragsbeïnvloeding ten gunste van het bedrijfsresultaat door Pieter Jan Troost
Leer wat je moet weten en doen om ‘gewenst gedrag’ te creëren en mensen te beïnvloeden ten gunste van het bedrijfsresultaat: design vanuit gedragspsychologie. De laatste decennia is de gedragsbeïnvloeding almaar subtieler en preciezer geworden, mede dankzij het voortschrijdende inzicht in het menselijk gedrag en de beschikbaarheid van immens grote hoeveelheden data.
23 januari 2019 – CEX Sells door Beate van Dongen Crombachs
Succesvolle bedrijven geven hun customer experience vorm vanuit een sterke filosofie waar het merk voor staat en relateren daar alles wat ze doen aan. Tijdens deze sessie gaat Beate in op de zes succesfactoren voor effectieve omnichannel customer experiences. Aan de hand van een theoretisch kader, cases uit het boek CEX Sells en individuele oefeningen worden deelnemers meegenomen in de wereld van Customer Experience (CEX) en krijgen ze handreikingen voor het concreet verbeteren van de eigen klantbeleving.
30 januari 2019 – Understanding Customer Communication door Jos Govaart
Hoe reageren klanten en maatschappij écht op commerciële uitingen van organisaties? Wat wordt gezien als authentieke content? Waar zijn commerciële organisaties echt het contact met het publiek verloren? Hoe ga je om met mensen die hun mening al klaarhebben en zich uiten zonder kennis van zaken? In deze sessie neemt Jos Govaart je mee langs de realiteit van echte casuïstiek. Wat zou jij doen? Wat heeft hij besloten? Hoe pakte dat uit?
13 februari 2019 – Contact in a connected world door Leon Jansen
2018 was het jaar waarin Mark Zuckerberg zijn woordje kwam doen in de parlementen van de VS en EU. Dit was het jaar waarin Arjen Lubach opriep om Facebook-accounts op te doeken. Dit was het jaar waarin duizenden ‘op spoedcursus GDPR’ werden gestuurd. Tijdens deze laatste sessie van Marketing 2019 krijg je een geactualiseerde wrap up die antwoord geeft op de vraag waar we staan en waar het heen gaat. Data, privacy, tech, AI, gepersonaliseerde content op basis van algoritmen: wat doet dat voor marketing?
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit door samenwerking PostNL
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook gouden Effie
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 46,... 15-11-2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook... 15-11-2024
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024