Webinar marktonderzoek in coronatijd

  • B2b
  • 21 apr 2020 @ 09:34
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Interactie

Markteffect organiseert a.s. vrijdag een webinar om tips en trics te bespreken over marktonderzoek en marketing in het coronatijdperk.

Michael Petit, manager bij Markteffect: 'Juist in de tijd van het coronavirus is het belangrijk om op de juiste manier in de picture te staan bij je klanten en ervoor te zorgen dat je de juiste keuzes maakt. Hiervoor zijn marktonderzoek en marketing vaak de basis, maar hoe moet je daar nu mee omgaan in deze tijd?'

Webinar Markteffect

Het webinar vindt plaats op vrijdag 24 april van 12:00 - 12:30 uur. Het onderwerp van deze sessie is: Do's & don'ts op het gebied van marktonderzoek en marketing tijdens de coronacrisis

Wat gaan we bespreken?

  • Inzichten uit deskresearch en de visie van Markteffect: wat zijn de do’s en dont’s op het gebied van marktonderzoek op dit moment?
  • Inzichten uit deskresearch en de visie van Markteffect: wat zijn de do’s en dont’s op het gebied van marketing op dit moment?
  • Inzichten over onze eigen corona onderzoeken en de Corona Barometer.
  •  

    Aanmelden
    Klik op deze link om je aan te melden voor het webinar.

    Sjaak Hoogkamer

    Nieuwsbrief

    • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
    • Inschrijven

    Laatste reacties

    Word abonnee en ontvang:

    • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
    • ✔ Korting tot wel €100,- op events

    MarketingTribune | Vacatures

    Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

     

    Job Alert

    MarketingTribune Events


    • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
    • MarketingTribune: meer over marketing en merken