MeMo2 en New Growth Strategies sluiten partnership.

MeMo2 en New Growth Strategies sluiten partnership.
  • B2b
  • 28 jun 2021 @ 10:47
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • KlantenZakelijk

MeMo2 en New Groth Strategies gaan intensief met elkaar samenwerken. Hoewel de bedrijven informeel al een tijdje de krachten bundelen, is het officiële partnership nu bekrachtigd.

MeMo2, tegenwoordig onderdeel van de Kantar company, zal haar meettechnologie integreren in de dienstverlening van New Growth Strategies. De samenwerking biedt, naar eigen zeggen, grote merken verbetering, versnelling en vereenvoudiging van grootschalige merk- en marketingprojecten. Door een flinke overlap aan klanten en de manier waarop werd samengewerkt lag een meer formele vorm van coöperatie voor de hand. Met het inbrengen van de geavanceerde meettechnologie van MeMo2 wordt verdere dynamiek, transparantie en activatie aan de NGS-methodiek van OGSM (objective-goals-strategies-measure) toegevoegd. Het wordt daarmee een OGSM 2.0.

Marc van Eck, co-founder van NGS zegt hierover: ‘We kunnen nu consumentengedrag en merkontwikkelingen niet alleen dagelijks monitoren, maar zien ook welke drivers, binnen media en marketing, daar het meest invloed op uitoefenen. Dat maakt het doelgericht versterken van merken tot een sneller en volledig data-gedreven proces.’

Marcel Vogels, oprichter van MeMo2 vult aan: ‘Onze visie is dat merken zelf de regie moeten nemen over hun commerciële toekomst. Transparantie van effecten op het merk en de onderliggende business is het sleutelwoord. Maar uiteindelijk moeten specialisten op de vloer ermee aan de slag om het merk continue te versterken. Dat is de taak die NGS gaat vervullen met hun aanpak van OGSM 2.0.'

De samenwerking faciliteert ook internationale samenwerking en projecten, aldus MeMo2. De overname van MeMo2 door Kantar geeft de samenwerking een actief internationaal netwerk, diverse platform integraties met grote ad networks en connecties met wereldwijde first party audiences.

Beeld: Pexels

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken