Webby Awards: 35 nominaties uit Nederland

  • Bureaus
  • 3 apr 2019 @ 10:10
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CreatieWebsiteAwardInteractie

Dit jaar maken Nederlandse bureaus met 35 nominaties weer kans op het winnen van The Webby People’s Voice Award. De website Meerwebbysvoor.nl roept op om massaal op onze 'local heroes' te stemmen.

'Mooi werk, van eigen bodem, dat opgaat voor dé Oscars van het web, moeten we natuurlijk collectief steunen', laat Patrick van Haperen weten, die in 2015 met L.O.V.E. een speciale actiewebsite ontwikkelde. 'En dat kan want we hebben met z’n allen tot 18 april invloed op The Webby People’s Voice Award. En het zou toch mooi zijn als Nederland daar straks lekker op het podium staat the shinen!'

Op Meewebbysvoor.nl staat het Nederlandse werk overzichtelijk op een rij. Bekende namen zijn onder meer MediaMonks, Wieden+Kennedy Amsterdam, DDB Unlimited, Achtung McGarryBowen, Lemon Scented Tea, Ogilvy & Mather, DPDK en Superheroes.

Van Haperen: 'Neem even de tijd om te stemmen op je eigen werk, werk van je collega's, van een ander bureau, van een andere holding. Ga naar Meerwebbysvoor.nl en stem voor het vaderland! Stemmen is gratis en kan tot 18 april.'

De Webby Awards bieden altijd ruimte voor de meest uiteenlopende websites, van commercieel tot cultureel tot 'weird'.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken