James Bond drinkt 0.0'tje

  • Bureaus
  • 17 jan 2020 @ 11:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentCommercialsRetail

In de nieuwe alcoholvrije biercommercial van Heineken houdt acteur Daniel Craig het bij een ‘nul punt nulletje’. De commercial staat in het teken van de nieuwe Bond-film No Time To Die, die op 25 april uitkomt.

Heineken en de James Bond-franchise werken al twintig jaar samen, voor in totaal 8 films. In de nieuwe commercial drinkt Daniel Craig (die James Bond vertolkt) voor de verandering geen Martini, maar een alcoholvrij biertje. Maar James Bond zal nog  altijd James Bond blijven, zo drukt Heineken ons op het hart.

De commercial draait in 75 landen wereldwijd en wordt uitgerold op tv, online en social media. Ook verschijnt er een nieuwe actieverpakking.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken