Alex Klaasen vervangt Thomas Acda in Lidl-flat
- Bureaus
- 20 okt 2022 @ 10:17
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 20 okt 2022 @ 10:17
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe campagne voor groente en fruit wordt meteen de opvolger van Thomas Acda aan Nederland gepresenteerd: cabaretier, acteur, theatermaker en zanger Alex Klaasen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Joe Public.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘Zoals al eerder benoemd, willen we met de Lidl-flat benadrukken dat Lidl er voor iedereen is. Met de diversiteit aan bewoners laten we zien dat deze flat een afspiegeling van de Nederlandse samenleving is en dat brengt ontzettend veel variatie en verrassing! We zijn blij met Freek als nieuwe bewoner en zullen de komende commercials meer van zijn kleurrijke personage laten zien.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024