T-Mobile lanceert merkcampagne met Fresku ontwikkeld door TBWA\Neboko
- Bureaus
- 2 jan 2023 @ 14:46
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercials
- 2 jan 2023 @ 14:46
- Nanny Kuilboer
T-Mobile lanceert een merkcampagne genaamd ‘Denk Unlimited’ met in de hoofdrol rapper en spoken word-artiest Fresku. De campagne is in samenwerking met TBWA\Neboko geproduceerd.
Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: ‘Met Denk Unlimited zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze nieuwe campagne gaan we deze mentaliteit concretiseren.’ De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail. Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko: ‘Wij zijn erg trots het big idea “De Unlimiteds” naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024