T-Mobile lanceert merkcampagne met Fresku ontwikkeld door TBWA\Neboko

T-Mobile lanceert merkcampagne met Fresku ontwikkeld door TBWA\Neboko
  • Bureaus
  • 2 jan 2023 @ 14:46
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercials

T-Mobile lanceert een merkcampagne genaamd ‘Denk Unlimited’ met in de hoofdrol rapper en spoken word-artiest Fresku. De campagne is in samenwerking met TBWA\Neboko geproduceerd.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: ‘Met Denk Unlimited zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze nieuwe campagne gaan we deze mentaliteit concretiseren.’ De aftrap van de campagne wordt uitgerold op tv, radio, buitenreclame, social media, online, CRM en in retail. Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko: ‘Wij zijn erg trots het big idea “De Unlimiteds” naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken