Crisp lanceert eerste inhouse geproduceerde tv-commercial
- Bureaus
- 29 aug 2023 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 29 aug 2023 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
Online supermarkt Crisp lanceert zijn eerste inhouse geproduceerde tv-commercial: ‘Zie dat je supermarkt maar eens doen.’
Rozsa Groothoff, creative director bij Crisp: ‘Zie dat je supermarkt maar eens doen is de hoofdboodschap van onze nieuwe 360°-campagne. De commercial geeft een platform aan de keuzes die Crisp maakt voor een smaakvoller voedselsysteem én, bovenal, smaakvoller eten. Want waar het moderne voedselsysteem te vaak leunt op massagedreven productie tegen een zo laag mogelijke prijs, zoekt Crisp het liever rechtstreeks bij lokale boeren, makers en telers die met de seizoenen werken. Die keuzes hebben een grote impact op de smaak van het eten dat dagelijks op je bord ligt. De campagne is door het inhouse creatieve team Crisp Creative ontwikkeld en geproduceerd.’
Eigen merkidentiteit, eigen team
In de reclame zijn veel bestaande vorm- en stijlelementen gebruikt die je in de app en andere kanalen van Crisp terugziet. Groothoff vervolgt: ‘Voor de commercial hebben we sterk op de kracht van onze eigen merkidentiteit én onze eigen mensen vertrouwd. Er is geen extern productiehuis of reclamebureau aan te pas gekomen. De art direction van de commercial is gedaan door dezelfde collega die normaal ook alle andere Crisp-uitingen maakt. We wilden dicht op ons eigen, echte verhaal zitten en gebruik maken van materialen die je herkent, bijvoorbeeld beelden uit onze app, van onze producten en onze leveranciers. Voor de regie hebben we filmmaker Basha de Bruijn al vroeg in het proces betrokken. Een eer om met zo’n talent samen te werken.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024