Bright Digital grootste HubSpot Partner Benelux met Vet Digital

Bright Digital grootste HubSpot Partner Benelux met Vet Digital
  • Bureaus
  • 20 jun 2024 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ZakelijkMarketing

In 2023 sloegen Vet Digital, Bright Digital en Delta Equity Partners de handen ineen om een HubSpot Powerhouse te creëren. Na een jaar samenwerking gaat per 1 september 2024 ook Vet Digital onder de naam Bright Digital verder.

Hiermee is Bright Digital met meer dan 75 medewerkers, vier locaties en talloze accreditaties per direct de grootste HubSpot Partner van de Benelux.

Gezamenlijke focus op HubSpot

Bright Digital heeft bewust gekozen om het HubSpot Customer Platform centraal te stellen in hun kernactiviteiten. Met HubSpot kunnen bedrijven namelijk beter groeien dankzij krachtige software. Het platform verbindt naadloos data, teams en klanten op één AI-gedreven platform dat met de onderneming meegroeit. Als fullservice HubSpot partner ondersteunt Bright Digital klanten om het maximale rendement uit hun business te halen met behulp van HubSpot.

Samenvoeging van Bright en Vet

Johan Lammers, CEO en medeoprichter van Bright Digital, vertelt: 'We zijn de samenvoeging van de bedrijven zorgvuldig en geleidelijk aangegaan door eerst een samenwerking te starten. Achter de schermen hebben we ervoor gezorgd dat alle processen naadloos op elkaar aansluiten. Dankzij de succesvolle samensmelting profiteren onze klanten nu van een diepere en bredere expertise.' Lambert van Asselt, CMO en medeoprichter van Bright Digital, voegt hieraan toe: 'Vet en Bright lijken qua cultuur, services en kwaliteit erg op elkaar. We werken nu al een tijdje samen en het voelt alsof we al één grote familie zijn.” Oprichter van Vet Digital Erik Verpoort voegt daaraan toe: “Door de samenvoeging tot één bedrijf zijn we in staat om zowel de mid-market als de corporate markt te bedienen. Bovendien hebben bedrijven niet alleen behoefte aan een specialist, maar juist ook aan strategisch advies en begeleiding in hun digitale transitie.' 

Het nieuwe Bright
Onlangs is Bright Digital door HubSpot verkozen tot Partner of the Year in de regio Benelux, meldt de combi trots. 'Tevens kwam de organisatie met stip binnen in de Emerce100 in de categorie ‘specialized’ én verkregen ze een notering in de Top 250 snelstgroeiende bedrijven (volgens het jaarlijkse onderzoek Erasmus Centre for Entrepreneurship). Het is dan ook niet voor niets dat steeds meer mooie merken de weg weten te vinden naar het nieuwe Bright Digital.'

Bright Digital heeft de ambitie om nog verder te groeien op de Europese markt en daarnaast klanten beter van dienst te kunnen zijn door het aantrekken van nog meer kennis en resources, volgens Lammers. Per 1 september zal Bright Digital dan ook haar werkzaamheden voortzetten vanuit de vestigingen in Amsterdam, Apeldoorn, Nijmegen en Kopenhagen en zich naare eigen zeggen ten volste inzetten om meer rendement uit de business van klanten te halen.
(PvWK | foto: Ellis Yanna i.o. Bright Digital)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken