What's Next: Hoe overbruggen we de communicatiekloof tussen bedrijf en bureau?

  • Content
  • 17 jan 2014 @ 10:39
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AccountabilityTrends

In de praktijk blijkt dat binnen bedrijven marcom en corporate steeds vaker samensmelten. Content marketing bureaus weten dat onvoldoende. Dat maakt de communicatie met het CM bureau er niet makkelijker op. Want wat wil je dan precies bereiken met content marketing? Hoe gaan bedrijven om met hun communicatie en wat verwachten ze van de bureaus? Welke opvallende ontwikkelingen zijn er merkbaar binnen de communicatie van een bedrijf en realiseren bureaus zich voldoende welk effect dit heeft op hun werkwijze en communicatieaanpak/vertaalslag?

Dit en meer wordt besproken tijdens de 8e What's Next bijeenkomst, op woensdag 19 februari a.s. in NS Trefpunt te Utrecht.

What's Next zijn kleinschalige bijeenkomsten op het gebied van content marketing. Enkele keren per jaar organiseren brancheverenigingen Platform Content (NL) en Custo (BE) deze events waarmee u op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in de branche en u kunt netwerken met vakgenoten.

Bekijk het programma en meld u aan op whatsnext-seminars.nl


 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken