What's Next: Hoe overbruggen we de communicatiekloof tussen bedrijf en bureau?
- Content
- 17 jan 2014 @ 10:39
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AccountabilityTrends
- 17 jan 2014 @ 10:39
- Redactie Contentmarketing
In de praktijk blijkt dat binnen bedrijven marcom en corporate steeds vaker samensmelten. Content marketing bureaus weten dat onvoldoende. Dat maakt de communicatie met het CM bureau er niet makkelijker op. Want wat wil je dan precies bereiken met content marketing? Hoe gaan bedrijven om met hun communicatie en wat verwachten ze van de bureaus? Welke opvallende ontwikkelingen zijn er merkbaar binnen de communicatie van een bedrijf en realiseren bureaus zich voldoende welk effect dit heeft op hun werkwijze en communicatieaanpak/vertaalslag?
Dit en meer wordt besproken tijdens de 8e What's Next bijeenkomst, op woensdag 19 februari a.s. in NS Trefpunt te Utrecht.
What's Next zijn kleinschalige bijeenkomsten op het gebied van content marketing. Enkele keren per jaar organiseren brancheverenigingen Platform Content (NL) en Custo (BE) deze events waarmee u op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in de branche en u kunt netwerken met vakgenoten.
Bekijk het programma en meld u aan op whatsnext-seminars.nl
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing