Fajah Lourens en Jet van Nieuwkerk lanceren online web-serie
- Content
- 29 jun 2016 @ 15:12
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentVloggenDigitaalContent
- 29 jun 2016 @ 15:12
- Redactie Contentmarketing
Online videoplatform Makers Channel verwelkomt vandaag twee nieuwe vloggers: Fajah Lourens en Jet van Nieuwkerk. Op het platform zijn web-series te vinden van bekende en minder bekende influencers zoals Cinemates, Ponkers en Defano Holwijn.
Fajah Lourens is tegenwoordig into de fitnesswereld en publiceerde recent haar boek Killerbody Dieet. Met haar vlog My Killerbody Motivation heeft ze 133.000 volgers en hierop is te zien hoe ze 'haar drukke leven als moeder van twee, dj- en modellencarrière combineert.'
Toevallig genoeg heeft ook Jet van Nieuwkerk een boek geschreven: Het Boek van Jet. In navolging hiervan heeft ze vandaag haar wekelijkse web-serie gelanceerd genaamd Tip van Jet, waarin ze tips geeft over gezond leven en lekker eten. 'Als het vooral maar niet te streng en niet te saai is, anders houd je een gezonde levensstijl niet vol.' Maar Jet snapt ook dat dat niet altijd even makkelijk is: 'Ik vind het best als je geen tijd hebt om boodschappen te doen, maar je moet wel tijd maken om te koken!', aldus de Parool-columnist.
Bekijk beide vlogs op de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing