BladenMakers lanceert nieuw content-label
- Content
- 12 aug 2020 @ 10:50
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentMakers
- 12 aug 2020 @ 10:50
- Lucas Boon
Mediabedrijf BladenMakers in Nijkerk start een nieuw label genaamd ContentCross. Hiermee wil het bureau 'het groeiende aanbod aan activiteiten' een platform geven.
Hans van Lindenberg, manager en medeoprichter van ContentCross, zegt: 'De afgelopen jaren hebben we een transitie doorgemaakt van print only-bureau naar allround contentmarketingbureau. Het nieuwe label is daar een antwoord op.'
Eerder lanceerde ContentCross ook de labels FilmMakers, CampagneMakers en PodcastMakers. 'We merken dat de mediamix van print, beeld, geluid en online steeds belangrijker wordt. Daarom werkten we aan een nieuw aanbod van video- en radioproducties. Nu we volledig operationeel zijn, is ContentCross het nieuwe label waarmee we deze activiteiten coherent presenteren aan de buitenwereld’, aldus Van Lindenberg.
ContentCross gaat als volgt in zijn werk: bij het ontwikkelen van de producties zijn de marketing- en communicatiedoelstellingen leidend. Die worden naast de eigenschappen en informatiebehoefte van de doelgroep gelegd, om te onderzoeken welke content op welke manier en voor welk platform relevant is.
BladenMakers ontwikkelt en produceert sinds 2014 magazines en andere communicatie-uitingen en werkt voor organisaties als Achmea, Red een Kind, Dorcas en de gemeente Houten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing