Kaasmerk Zijerveld wijzigt naam in Velder
- Food-en-retail
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Packaging designFood
- 6 mrt 2024 @ 11:40
- Peter van Woensel Kooy
Zijerveld wijzigt zijn naam in Velder. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van het bedrijf, dat van traditionele kaashandel is uitgegroeid tot een leverancier met kwalitatieve kaasconcepten, met een eigen rijpings- en verpakkingslocatie, meldt FrieslandCampina.
Volgens ceo Joris Vogelpoel betekent deze verandering een mijlpaal voor Velder. 'We vertegenwoordigen alle schakels in de wereld van kaas, van het weiland tot aan de distributie van onze producten. Het weerspiegelt onze visie op de kaassector en ons streven naar topkwaliteit binnen elke stap van onze keten. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in onze ontwikkeling en wij verbinden hiermee onze strategie aan de nieuwe identiteit, zo verstevigen we onze positie als toonaangevende speler in de kaasindustrie.'
De nieuwe bedrijfsnaam verwijst naar een rijke geschiedenis, met meer dan 100 jaar ervaring in de wereld van kaas, het erfgoed en de toekomstvisie. “Onze naam verandert, maar onze toewijding aan het bouwen van sterke klantrelaties blijft ongewijzigd, vertelt Vogelpoel.
De overgang naar de nieuwe identiteit zal plaatsvinden in de komende week. Gedurende deze tijd zullen alle bedrijfsactiviteiten onverminderd doorgaan. Velder kijkt uit naar een succesvolle toekomst als dé ketenpartner van hoogwaardige kaasproducten.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- kaas
- naam
- verpakkingslocatie
- rijping
- kaasconcepten
- Joris Vogelpoel
- FrieslandCampina.
- Zijerveld
- Joris Vogelpoel
- Velder
- zuivel
- melk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- McDonalds lanceert Twaalfuurtje met... 16-09-2024
- Patisserie- en kroketlegende... 16-09-2024
- [onderzoek] Voedselverspilling in... 16-09-2024
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing