Plus start training Veilig op de weg
- Food-en-retail
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MVODistributie
- 25 mrt 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Plus zegt het -als het gaat om de P van Plaats en distributie- belangrijk te vinden dat bezorgers van online boodschappen veilig en verantwoord aan het verkeer kunnen deelnemen. Hiervoor heeft de retailketen de online training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ ontwikkeld.
De training is gemaakt met rijvaardigheidscentrum e-Driver Solutions. Speerpunten hierin zijn volgens Plus een proactieve kijktechniek, reactietijd en risicobewust rijgedrag.
'Het is bekend dat de meeste ongevallen gebeuren doordat verkeersdeelnemers onvoldoende tijd hebben om veilig te reageren op onverwachte situaties', licht Maurice Buring, head of e-commerce operations van Plus, toe, 'Onze bezorgers komen soms voor uitdagende situaties te staan. Bijvoorbeeld in drukke steden of smalle straten. Het is belangrijk dat zij weten hoe je bewust, gefocust en alert rijdt en verkeerssituaties goed inschat en vervolgens daarop handelt. Wij willen met deze training ervoor zorgen dat onze bezorgers veilig hun werk kunnen doen, veilig thuiskomen en minder schade veroorzaken.'
Online training
De training ‘Veilig op de weg voor bezorgers’ wordt bij Plus intern aangeboden aan alle bezorgers en bestaat uit vijftien korte modules. Binnen zes weken behalen de deelnemers hun certificaat.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing