Lil Kleine lanceert kledingmerk
- Algemeen
- 1 mrt 2019 @ 09:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CreatieDoelgroepen
- 1 mrt 2019 @ 09:46
- Lucas Boon
Jorik Scholten, beter bekend als rapper Lil Kleine, heeft gisteravond in Iconic Studio's te Amsterdam zijn eigen kledingmerk genaamd Jorik gelanceerd.
De collectie is tot en met aanstaande zondag verkrijgbaar in een zogenoemde pop-up store in het Art'Otel, tegenover Amsterdam Centraal. Scholten opent de store vandaag om 11:00 uur.
Volgens Scholten (24), die zichzelf tegenwoordig ook designer mag noemen, sluit Jorik helemaal aan bij de leefstijl van de jongvolwassene van dit moment die houdt van zowel luxe als dagelijks comfort. 'Die mindset wil ik overbrengen. Kleding voor in het vliegtuig tot aan een chique restaurant en in de club tot aan de zondagmiddagbrunch met vrienden en familie.'
Louis Vuitton
Scholten haalt zijn inspiratie uit Virgil Abloh, designer en artistiek directeur van Louis Vuitton. 'Tegenwoordig is de grens tussen streetwear en high-end fashion praktisch vervaagd. Iets wat je ook in mijn stijl en in Jorik terugziet. Bijvoorbeeld een basic wit t-shirt gecombineerd met een smoking pantalon en sneakers.'
Ga voor meer informatie naar de website.
Model showt collectie Jorik.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- Onderzoek: 'Authenticiteit, transparantie en flexibiliteit...
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- DOSSIER DATABASED MARKETING Marketeers op stelling
- Onderzoek: 'Morele mismatch reden opstappen jongeren'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events