Qban verbreedt koers en heet nu Havana Harbor

  • Bureaus
  • 10 apr 2018 @ 13:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieBrandingStrategie

Digitaal productiebureau Qban gaat verder als Havana Harbor Creative Agency. De nieuwe naam is een gevolg van de verbreding van het aantal diensten, de veranderende kijk op het digitale landschap en een verhuizing naar Rotterdam.

Wat in 2010 begon met een club enthousiaste designers, gespecialiseerd in Quality Banners, is in 2018 uitgegroeid tot een ervaren groep creatieve experts die zich volledig richten op complete digitale campagnes, gekoppeld aan de gehele digitale klantreis. 

Met kennis en ervaring in strategie, creatie, productie en optimalisatie werken ze aan online campagnes en UX trajecten die leiden tot effectieve producties zoals websites, online video’s, social content, banners en andere rich media-uitingen. Productie die afgestemd is op de behoeften van digitaal georiënteerde consumenten die liever tijd door brengen op hun smartphone dan voor de televisie. Havana Harbor begrijpt dat een 'always on'-strategie voor deze doelgroep ook 'always on'-productie nodig heeft.

Havana Harbor neemt zijn intrek in het HUF-gebouw aan de Vlasmarkt in Rotterdam, door menig architect gezien als het mooiste monument van de wederopbouw. Hiermee vergroot Havana Harbor zijn bereikbaarheid, zit ze dichter bij creatief talent en kan het groeiend aantal medewerkers beter gehuisvest worden. Dit alles om samen met de klant de digitale lat nog hoger te leggen.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken