The Gardeners wint pitch Batavia Stad

  • Bureaus
  • 2 apr 2019 @ 11:39
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PitchesCampagnesMerken

The Gardeners heeft de reclame-pitch van Batavia Stad gewonnen. Per april is het bureau de vaste partner voor zowel de overall merkcampagne als de (marketing-)pr.

Samen met Café Society ontwikkelde The Gardeners de strategie, een merkcampagne en het pr-traject met influencers. De campagne past bij de huidige communicatiekalender en Europese campagne ‘For you to discover’. Deze moet de huidige - vaak negatieve - perceptie van consumenten betreffende outlet-shoppen omzetten van een ‘plat’ koopjesdorp naar een 'premium shopping destination' en ideale bestemming voor een dagje uit.

Maira Evers, managing director van The Gardeners: 'Wij zijn van oudsher een pr-bureau met een creatief hart. De afgelopen jaren is dit uitgebouwd tot een full-service agency waarbij we campagnes maken die nieuwswaardig zijn (pr) en die mensen graag willen delen (social media). We zijn erg trots dat wij de pitch hebben gewonnen en dat Batavia Stad voor ons heeft gekozen als onestopshop voor overall strategie en advertising, activaties en marketing-pr-invulling.'

Christiane Anell, marketing director van Batavia Stad Fashion Outlet: 'We hebben voor The Gardeners gekozen, omdat zij erin geslaagd zijn om onze Europese campagne lokale relevantie te geven en deze door te vertalen naar een solide advertising, pr- en activatieplan. Hun benadering van pr vanuit advertising perspectief is voor ons zeer interessant.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken