Wie had dat gedacht: ex-miljonair Hans is terug

  • Bureaus
  • 5 aug 2019 @ 10:42
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ZakelijkSmartphoneCampagnes

In de nieuwe tv-commercial van KPN is de hoofdrol weggelegd voor ex-miljonair Hans, bekend uit eerdere commercials van Telfort. In het spotje van KPN laat Hans zien hoe je zonder veel te betalen nog steeds kunt genieten.

'Wie had dat gedacht: van een privéstrandje naar all-inclusive met een bandje', zijn de eerste woorden in de nieuwe KPN-commercial. Met zijn gezin geniet Hans van een vakantie in het zwembad en aan het buffet. Voor consumenten die deze maand een KPN-abonnement met Samsung S9 afsluiten heeft Hans een toepasselijk cadeau in petto: de Hansdoek, een handdoek om strandbedjes mee bezet te houden.


De Hansdoek.

De Telfort-reclamereeks werd in 2011 bedacht door reclamebureau N=5. De campagne viel regelmatig in de prijzen, onder meer met één gouden en drie bronzen Effies. Het huidige bureau van KPN is Achtung mcgarrybowen.

Sinds mei zijn Telfort en KPN samengegaan, maar voor de abonnees van Telfort is er niets veranderd, stelt de provider in een persverklaring. 'Consumenten die houden van goede aanbiedingen hoeven niets te vrezen. Of zoals Hans zegt: 'Ook nu Telfort KPN wordt, blijven er genoeg slimme deals te vinden.''



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken