Wie had dat gedacht: ex-miljonair Hans is terug
- Bureaus
- 5 aug 2019 @ 10:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ZakelijkSmartphoneCampagnes
- 5 aug 2019 @ 10:42
- Lucas Boon
In de nieuwe tv-commercial van KPN is de hoofdrol weggelegd voor ex-miljonair Hans, bekend uit eerdere commercials van Telfort. In het spotje van KPN laat Hans zien hoe je zonder veel te betalen nog steeds kunt genieten.
'Wie had dat gedacht: van een privéstrandje naar all-inclusive met een bandje', zijn de eerste woorden in de nieuwe KPN-commercial. Met zijn gezin geniet Hans van een vakantie in het zwembad en aan het buffet. Voor consumenten die deze maand een KPN-abonnement met Samsung S9 afsluiten heeft Hans een toepasselijk cadeau in petto: de Hansdoek, een handdoek om strandbedjes mee bezet te houden.
De Hansdoek.
De Telfort-reclamereeks werd in 2011 bedacht door reclamebureau N=5. De campagne viel regelmatig in de prijzen, onder meer met één gouden en drie bronzen Effies. Het huidige bureau van KPN is Achtung mcgarrybowen.
Sinds mei zijn Telfort en KPN samengegaan, maar voor de abonnees van Telfort is er niets veranderd, stelt de provider in een persverklaring. 'Consumenten die houden van goede aanbiedingen hoeven niets te vrezen. Of zoals Hans zegt: 'Ook nu Telfort KPN wordt, blijven er genoeg slimme deals te vinden.''
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024