Holland & Barrett geeft kijkje in de tuinen

  • Bureaus
  • 21 okt 2019 @ 11:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenCampagnes

In een nieuwe 'merkbekendheidscampagne' van Holland & Barrett gaat een medewerkster op pad naar de tuinen van de drogisterijketen.

In de tv-commercial, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, gaat de medewerkster op zoek naar de oorsprong van natuurlijke ingrediënten, die aan de basis liggen van het assortiment van Holland & Barrett. 'En dat is breder dan je denkt', aldus een woordvoerder.

In de tv-spot staat Kurkuma centraal. Deze specerij wordt gebruikt in capsules, natuurazijn en conditioner van de drogisterijketen. Later zullen in tv-spots andere ingrediënten de revue passeren.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken