Voor onze ouderen

  • Bureaus
  • 16 apr 2020 @ 09:30
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FilmCampagnesMaatschappijOuderenzorgVideo

Stichting Nationaal Ouderenfonds lanceert in samenwerking met videoproductiebureau FJ een online campagnefilm die Nederlanders moet stimuleren vaker met hun (groot)ouders te bellen.

Aanleiding voor de campagne is het feit dat sinds de corona-uitbraak verpleeg- en verzorgingshuizen dicht zijn voor bezoek, met als gevolg dat veel ouderen zich eenzaam voelen. In de campagnefilm zien en horen we telefoongesprekken die kinderen met hun (groot)ouders voeren.

Het Amsterdamse videoproductiebureau FJ wil deze groep een hart onder de riem steken. Jasper Fraikin (co-founder) zegt: 'Het beschermen van ouderen voor corona geeft een dubbel gevoel, want door afstand te houden worden veel ouderen juist psychisch geraakt. Daarom is het belangrijk dat we hier aandacht aan besteden.'

Daan Krijger, fondsenwerver zakelijke markt bij Nationaal Ouderenfonds, voegt toe: 'Ouderen die eerst een actief leven hadden, zitten nu noodgedwongen thuis. Eenzaamheid ligt dan op de loer. Dit maakt ons werk relevanter dan ooit.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken