TicketSwap kiest voor The Romans als lead agency voor Nederland en België
- Bureaus
- 24 apr 2025 @ 09:02
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 24 apr 2025 @ 09:02
- Nanny Kuilboer
The Romans wordt niet alleen verantwoordelijk voor de creatieve campagnes rondom evenementen en samenwerkingen, maar verzorgt ook de perscommunicatie richting consumenten en zakelijke partners.
Het van oorsprong Nederlandse merk TicketSwap wil zich ontwikkelen van een doorverkoopplatform naar een marketplace voor live belevenissen. Margriet de Kroon, Marketing Director bij TicketSwap: ‘Met behulp van data zet TicketSwap in op persoonlijke tips en zorgvuldig samengestelde content, wat zorgt voor een relevantere en meer betrokken gebruikerservaring. Tegelijkertijd biedt dit ook meer waarde voor partners. Ondertussen versnelt het merk zijn groei in België, Duitsland en andere belangrijke Europese markten.’
Match made in heaven
Het is een match made in heaven, aldus Sophie Nicholson, partner bij The Romans: ‘Als bureau dat cultuur ademt, brengen we zelf ook flink wat uurtjes door op TicketSwap. De creatieve kansen voor dit merk zijn gigantisch. Het is een organisatie die fans echt op één zet en tegelijk organisatoren ondersteunt, juist nu de wereld van live events volop in beweging is. Ons gezamenlijke doel is om langetermijnbetrokkenheid op te bouwen met fans, organisatoren en media en TicketSwap nog steviger neer te zetten als hét platform voor eerlijke ticketdoorverkoop. Of het nu gaat om muziek, sport, theater of welk ander evenement dan ook waar mensen enthousiast van worden.’
Verlengstuk van ons team
Met deze samenwerking hoopt TicketSwap zijn positie in belangrijke markten verder te versterken, de naamsbekendheid ook buiten de muziekscene te vergroten en een sterke community op te bouwen met zowel bezoekers als organisatoren van events. De Kroon: ‘Ik heb eerder met The Romans samengewerkt en hun expertise, netwerk en creativiteit zijn precies wat we nodig hebben. Ze vormen een verlengstuk van ons team en helpen ons om onze ambities waar te maken. We geloven sterk dat deze samenwerking ons helpt om meer partners in de industrie te bereiken én dichter bij fans in heel Europa te komen – zodat ze TicketSwap blijven zien als hét vertrouwde platform voor alles waar ze fan van zijn.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- TicketSwap kiest voor The Romans als... 24-04-2025
- EY zet in nieuwe campagne menselijke... 24-04-2025
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
- Volkswagen kiest voor DC social:... 23-04-2025
- Motorola kiest voor lifestyle met... 22-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management