Interessante workshop over content marketing en de juridische kant daarvan

  • Content
  • 12 nov 2013 @ 11:12
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AccountabilityBranded contentStorytelling

Het proactief inzetten van kennis om de besluitvorming van klanten te beïnvloeden wordt ook wel content marketing genoemd. Media staan open voor dit soort commerciële content, waardoor de grens tussen redactionele en commerciële content vervaagt. Het verbod op sluikreclame en de verplichting tot transparantie komen dan in zicht. Wat is een optimale content marketing strategie voor adverteerders, en waar liggen de juridische grenzen?

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken