Interessante workshop over content marketing en de juridische kant daarvan
- Content
- 12 nov 2013 @ 11:12
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AccountabilityBranded contentStorytelling
- 12 nov 2013 @ 11:12
- Redactie Contentmarketing
Het proactief inzetten van kennis om de besluitvorming van klanten te beïnvloeden wordt ook wel content marketing genoemd. Media staan open voor dit soort commerciële content, waardoor de grens tussen redactionele en commerciële content vervaagt. Het verbod op sluikreclame en de verplichting tot transparantie komen dan in zicht. Wat is een optimale content marketing strategie voor adverteerders, en waar liggen de juridische grenzen?
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing