Biografie Beate van Dongen Crombags is gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantendialoog. Ze adviseert ondernemingen over customer experience, digitale transformaties en de inrichting van de multichannelorganisatie. In februari 2015 publiceerde ze het boek 'CEX Sells: het inspiratieboek voor 'MerkWaardige' klantbelevingen'.
Beate van Dongen Crombags
[column] Niet polariseren, maar respecteren
In de praktijk zie ik dat veel organisaties moeilijk kunnen omgaan met de georganiseerde chaos en onzekerheid die Design Thinking met zich meebrengt.
[column] Uitvoeringsorganisaties maak van burgers en bedrijven klanten
In de afgelopen maanden is de dienstverlening van uitvoeringsorganisaties vaak negatief in het nieuws geweest. De kerntaak van een uitvoeringsorganisatie verschilt met die van een commercieel bedrijf.
[column] Beklim een bergtop voor een ander perspectief
Het is 5 uur ‘s morgens. Blij dat deze onrustige nacht voorbij is, schiet ik snel in mijn kleren om vroeg op pad te gaan voor onze tocht.
[column] Succes in de markt begint met een succesvol team
Mijn dochter Lente pakt een mandarijn van de fruitschaal: ‘Mama, deze voelt een beetje zacht en heeft ook een gek kleurtje…’. ‘Dat verbeeld je je maar’, reageer ik, ‘eet hem maar lekker op.’
[column] Fouten maken mag en moet zelfs … of toch niet?
Voor het slapen gaan lees ik mijn dochter Lente een verhaaltje voor. Tegenwoordig wil ze graag zelf lezen, want als zesjarige is ze hiermee op school druk bezig. Wanneer ze dan struikelt over een woord ben ik automatisch geneigd dat woord te corrigeren, maar als ik dat niet doe, komt ze er op het einde van de zin zelf ook achter dat het toch niet helemaal klopte…
[column] Volg ik buik of hoofd?
Als betrokkene bij Utrecht Marketing volg ik de stappen die steden zetten tegen Airbnb met belangstelling. Zo koos Amsterdam voor een maximale verhuurperiode van 60 dagen en een meldplicht voor verhuurders. Ook New York ging met Airbnb aan de slag: adverteren voor Airbnb is strafbaar en alleen een lange huurtermijn is toegestaan. Al deze maatregelen dragen echter niet bij aan minder of ander toerisme.
- AlgemeenNieuws Elevation Group zet People centraal...Nieuws Onderzoek: 'Morele mismatch reden...Nieuws Sanquin en Gladiator II eren...Nieuws Ed Stibbe over PIM nominatie...Nieuws Ministerie van VWS en ActiZ: praat...Nieuws Marktplaats wil verkoop tweedehands...
- B2BNieuws De marketingtransfers van week 44,...Nieuws Zzp’er toegesproken door toekomstige...Nieuws Nieuwe belangenvereniging...Nieuws Stevige groei OOH-markt in Q3 2024Nieuws KVK start audiocampagne in...Nieuws De marketingtransfers van week 43,...
- BureausNieuws Het Rijksmuseum neemt je mee op een...Nieuws VGZ vervolgt campagne met Eva EikhoutNieuws Adnight pakt na Amsterdam en Brussel...Nieuws ‘Digitaal knooppunt’ maakt...Nieuws De toenemende groei van podcasts en...Nieuws ANWB zet captcha in bij...
- ContentmarketingNieuws Verlanglijstje speelt hoofdrol in...Weblog [column] De dealeradvertentie hoeft...Nieuws Albert Heijn lanceert magazine en...Nieuws Extra aandacht RegioBank voor sparen...Nieuws RIVM vraagt aandacht voor...Weblog [column] Haak in bij moment en op...
- DesignNieuws G-Star en Museum Rembrandthuis...Weblog [column] DDW: 'Met de keuzes die...Nieuws Suite702 creëert kunstige campagne...Nieuws BNO lanceert mission statement AINieuws Nathalie van Sasse van Ysselt is...Nieuws Opvallers lanceert Inpakservice
- Food en RetailNieuws Gratis wassen bij Coolblue EnergieNieuws Er moet er een de eerste zijn:...Nieuws Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan...Nieuws Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland...Nieuws Blokker krijgt uitstel van betaling Nieuws Huidverzorgingsmerk The Ordinary...
- MediaNieuws Weetjesblad Zo Zit Dat viert...Nieuws Schoolmagazine Pauze keert begin...Nieuws Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn...Nieuws Audioreclame: ruim 50 miljoen euro...Nieuws Marjolein Denekamp nieuwe CEO...Nieuws Mark de Jonge is de nieuwe uitgever...
- Online MarketingNieuws Google lanceert nieuwe functies in...Nieuws [interview] Picnic zet klantdata om...Nieuws ACM waarschuwt jongeren voor...Nieuws LinkedIn krijgt boete vanwege...Nieuws Patrick Petersen over PIM nominatie...Nieuws Duits Verkeersbureau zet...
- SponsoringNieuws Team Gullit verlengt samenwerking...Nieuws Hisense officiële partner FIFA Club...Nieuws Heineken tot tenminste 2030 Official...Nieuws Derde seizoen podcast Football is...Nieuws Scapino en FC Groningen lanceren...Nieuws KNVB en Azerion Vrouwen Eredivisie...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Marktplaats wil verkoop tweedehands speelgoed stimuleren
- [column] MarketingAffairs 16: Marketing als groeiversneller
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »