thielenpeters maakt campagne De hoed van Daniel voor 100 jaar Daniel den Hoed
- Bureaus
- 7 jan 2014 @ 17:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesKlantenReclame
- 7 jan 2014 @ 17:23
- Redactie Bureaus
Zondag 5 januari is met de benefietwedstrijd Feyenoord – Excelsior voor zo’n 40.000 toeschouwers de aftrap gegeven voor het jubileumjaar 100 jaar Daniel den Hoed. Om samenhang te geven aan alle fondsenwervende activiteiten heeft thielenpeters het campagneconcept De hoed van Daniel ontwikkeld.
De bekende Rotterdammers die deze rode hoed in de campagne dragen (Ahmed Aboutaleb, Anita Meijer, Sjoerd Pleijsier, Graziano Pellè e.a.) committeren zich daarmee aan het doel en tevens het thema van de campagne: Maak Kanker Kansloos.
100 jaar Daniel den Hoed draait om maatwerkbehandeling van kanker op basis van DNA-materiaal, zodat iedere patiënt het juiste medicijn krijgt, in de juiste dosis, op het juiste moment en voor de juiste duur, voor een maximaal resultaat. Want iedere patiënt is anders.
Om dit te realiseren zijn kostbare apparaten nodig. Doelstelling van de campagne is om voldoende geld in te zamelen voor de aanschaf van 3 van deze apparaten, inclusief randapparatuur en benodigdheden.
Media: online, outdoor (Geveldoeken, tram, Abri’s, Reclamemast, 3-hoeksborden), TV, activatie.
Credits
Klant: Daniel den Hoed Stichting, Leonore Tuyt, Inge van Leerzem / Bureau: thielenpeters / Concept: Arthur Thielen & Jeroen Peters / Account: Tim Pootjes, Wouter Leydes / Fotografie: Oscar Seykens / Film: Jurgen Jacob Lodder
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- 100 jaar Daniel den Hoed
- De hoed van Daniel
- campagne
- benefietwedstrijd
- maak kanker kansloos
- thielenpeters
- kanker
- Excelsior
- Feyenoord
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024