thielenpeters maakt campagne De hoed van Daniel voor 100 jaar Daniel den Hoed

  • Bureaus
  • 7 jan 2014 @ 17:23
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKlantenReclame

Zondag 5 januari is met de benefietwedstrijd Feyenoord – Excelsior voor zo’n 40.000 toeschouwers de aftrap gegeven voor het jubileumjaar 100 jaar Daniel den Hoed. Om samenhang te geven aan alle fondsenwervende activiteiten heeft thielenpeters het campagneconcept De hoed van Daniel ontwikkeld.

De bekende Rotterdammers die deze rode hoed in de campagne dragen (Ahmed Aboutaleb, Anita Meijer, Sjoerd Pleijsier, Graziano Pellè e.a.) committeren zich daarmee aan het doel en tevens het thema van de campagne: Maak Kanker Kansloos.

100 jaar Daniel den Hoed draait om maatwerkbehandeling van kanker op basis van DNA-materiaal, zodat iedere patiënt het juiste medicijn krijgt, in de juiste dosis, op het juiste moment en voor de juiste duur, voor een maximaal resultaat. Want iedere patiënt is anders.

Om dit te realiseren zijn kostbare apparaten nodig. Doelstelling van de campagne is om voldoende geld in te zamelen voor de aanschaf van 3 van deze apparaten, inclusief randapparatuur en benodigdheden.

Media: online, outdoor (Geveldoeken, tram, Abri’s, Reclamemast, 3-hoeksborden), TV, activatie.



www.thielenpeters.nl

Credits

Klant: Daniel den Hoed Stichting, Leonore Tuyt, Inge van Leerzem / Bureau: thielenpeters / Concept: Arthur Thielen & Jeroen Peters / Account: Tim Pootjes, Wouter Leydes / Fotografie: Oscar Seykens / Film: Jurgen Jacob Lodder

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken